آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نتانیاهو: تغییرات مهمی در جهان عرب در حال وقوع است

ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تغییرات بزرگی در جهان عرب در حال رخ دادن است که باعث امیدواری زیاد من می شود.

باز خبر,به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، نتانیاهو مدعی شد: شمار زیادی از کشورهای عربی نه تنها اسرائیل را به عنوان دشمن نمی شناسند، بلکه به عنوان متحد در مبارزه با تروریسم اسلامی و اسلام افراطی می دانند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: معادله تحقق صلح در منطقه دستخوش تغییر شده است، به گونه ای که صلح با فلسطینیان دیگر منجر به صلح با عرب ها نخواهد شد، بلکه عکس آن درست است.

نتانیاهو گفت: اگر در گذشته می گفتیم که نفوذ به داخل فلسطینیان منجر به تحقق صلح در جهان خواهد شد، اعتقاد دارم در حال حاضر صلح بر خلاف مسیر گذشته محقق خواهد شد.

این مقام صهیونیست،‌ اضافه کرد: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با پذیرش کشور یهودی مخالف و این عامل اصلی نزاع است.

وی همچنین از این که گفته می شود شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین به عنوان مانعی در برابر صلح است، انتقاد کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *