ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هیچ عاملی همچون ورزش در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش آفرین نیست

معاون اول رییس‌جمهور گفت: در مبارزه با اعتیاد و برخی آسیب های اجتماعی هیچ عاملی همانند ورزش نمی تواند نقش ایفا کند.

بازخبر / اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان، اظهار داشت: متاسفانه دوران اجرای این پروژه طولانی شد و برخی از دلایل این تاخیر به محدودیت منابع مالی و مدیریت مربوط می شود.
معاون اول رییس جمهور افزود: معمولا در این طرح ها محدودیت منابع مالی یکی از موانع پیش روی اجرا است و مدیریت مناسب نیز در استفاده مطلوب از منابع محدود نقش مهم و تعیین کننده ای دارد.
وی با اشاره به دورانی که درآمدهای دولت از محل فروش نفت بسیار زیاد بود افزود: در آن دوران باید این گونه طرح ها نظیر ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می رسید که متاسفانه در طول این سالها تکمیل این پروژه متوقف ماند.
دکتر جهانگیری افزود: امروز که بهای نفت کاهش پیدا کرده و درخصوص عملکرد سالهای گذشته گلایه می کنیم، برخی دوستان آزرده خاطر می شوند اما وقتی این گونه طرح های نیمه تمام را می بینیم، سوء مدیریت در سال های گذشته یادآور می شود.
معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه باید به صورت جدی به موضوع ورزش بپردازیم گفت: اگر به سلامت جامعه می اندیشیم هیچ موضوعی همانند ورزش نمی تواند در پیشگیری از بروز بیماری ها نقش داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به جلسه سران قوای سه گانه و برخی مسئولین که در روزهای گذشته در حضور مقام معظم رهبری برای بررسی آسیب های اجتماعی برگزار شد افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با آسیب های اجتماعی، توجه به ورزش امری ضروری است چرا که نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
دکتر جهانگیری با تاکید بر لزوم مهیا شدن شرایط برای مشارکت بخش خصوصی در احداث و تکمیل پروژه های ورزشی کشور خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا بخش خصوصی با میل و رغبت در اجرای این پروژه ها مشارکت کند و منابع غیردولتی در این گونه کارهای اجتماعی هزینه شود.
معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان از جایگاه مهمی در بخش ورزش برخوردار است گفت: استان اصفهان هم در بخش ورزش قهرمانی و هم در بخش ورزش همگانی افتخار آفرین است و بسیاری از افتخارات ملی در بخش ورزش توسط جوانان استان اصفهان کسب می شود.
وی از دکتر گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان به خاطر تلاش های صورت گرفته برای ورزش کشور قدردانی کرد و گفت: امیدوارم آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با درایت و تدبیر خود بتواند امکانات ورزشی در سراسر کشور برای علاقمندان به ورزش فراهم کند.
در این مراسم وزیر ورزش و جوانان نیز با تاکید براینکه اقتصاد ورزشی باید در کشور فعال شود گفت: باید اتکا بخش ورزش به اعتبارات دولتی کاهش پیدا کند و درآمدزایی بخش ورزش به گونه ای باشد که بخش خصوصی و سرمایه گذاران اشتیاق پیدا کنند تا در این بخش حضور یابند.
استاندار اصفهان هم در این مراسم گزارشی از روند اجرای پروژه ورزشگاه نقش جهان و اقدامات صورت گرفته در ۱۸ ماه اخیر برای تکمیل این پروژه ارائه کرد.
پس از این مراسم تیم های جوانان و بزرگسالان سپاهان اصفهان دیداری دوستانه را آغاز کردند و معاون اول رییس جمهور توپ فوتبال را امضا و به داور این دیدار اعطا کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *