اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جهانگیری: افتتاح نقش جهان به خاطر پاقدم “وزیر ورزش” بود

معاون اول رییس جمهور می‌گوید ورزشگاه نقش جهان همزمان با انتخاب مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده است.

باز خبر,به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح ‌این ورزشگاه به خاطر پاقدم وزیر ورزش و جوانان بود.

او در باره تاخیر در افتتاح این ورزشگاه گفت: تاخیر در افتتاح ورزشگاه به مسائل مدیریتی و بودجه‌ای بازمی‌گردد. خدا را شکر که بالاخره این ورزشگاه افتتاح شد. ما این ورزشگاه را تحویل شرکت فولاد مبارکه دادیم و فکر نمی‌کردیم که آن‌ها بتوانند در ظرف ۱۸ ماه آن را آماده کنند. این یک موفقیت بزرگ برای ورزش اصفهان است.

معاون رییس جمهور افزود: ظرفیت ورزش اصفهان بیش از این‌هاست و باید روی آن کار کنیم.

جهانگیری با تعریف و تمجید از ورزشگاه نقش جهان گفت: یک طرح منحصر به فرد در ورزش کشور افتتاح شده که می‌تواند سال‌های سال ماندگار باشد و به استان اصفهان کمک کند.

به گزارش ایسنا، جهانگیری همچنین در سخنرانی‌اش در مراسم افتتاحیه نقش جهان گفت: خوشحالم که امروز در خدمت مردم بزرگوار استان اصفهان و در مراسم افتتاحیه ورزشگاه بزرگ نقش جهان شرکت می‌کنم. این ورزشگاه با خدماتی که در بخش‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است مبارک مردم استان اصفهان باشد و حق‌شان بود که از امکانات مناسب بهره‌مند باشند.

وی افزود: متاسفانه افتتاح این ورزشگاه با تاخیر زیادی مواجه بود و زمان ۷۳-۷۲ که من استاندار اصفهان بودم و در آن زمان جوان‌تر بودم، نسبت به الان تقریبا بیش از ۲۰ سال است که زمان سپری می‌شود و بعد که وزیر شدم و سپس ۸ سال بیکار و سرانجام الان در اصفهان در مراسم افتتاحیه نقش جهان شرکت می‌کنم. البته در افتتاحیه این پروژه محدودیت‌های زیادی بود که از جمله می‌توان به محدودیت منابع طرح‌های دولتی اشاره کرد. مسئله مدیریت و استفاده مناسب از منابع محدود که فقط با مدیریت مطلوب انجام می‌شد.

او گفت: من فکر می‌کنم باید منابع نفتی و درآمد دولت زیاد بود تا این کار به سرعت انجام می‌شد. در گذشته اگر قیمت نفت ۲۰ یا ۳۰ دلار بود الان به ۴۰ دلار رسیده است. گاهی اوقات دوستان گلایه‌ای در این زمینه می‌کردند و اظهار می‌کردند چرا که این گونه طرح‌ها با تاخیر انجام می‌شود.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: اگر به سلامت جامعه توجه داشته باشید هیچ موضوعی همانند ورزش در پیشگیری از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی اهمیت ندارد. اگر بخواهیم به مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همانند اعتیاد و سایر موارد بپردازیم ورزش نقش تعیین کننده‌ای دارد. هیچ عاملی در مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی همانند ورزش نقش پیشگیری و کنترل کننده در برابر این گونه آسیب‌ها ندارد. قطعا یکی از عوامل محدود کننده، عدم ورود با رغبت بخش خصوصی در این زمینه است. ما باید شرایطی را به وجود آوریم که سایر شرکت‌های غیر دولتی به عنوان یک کار مهم اجتماعی در ورزش ورود پیدا کنند.

جهانگیری ادامه داد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که شرکت‌های دیگر برایشان جاذبه ایجاد شود و بیایند و چنین ورزشگاه هایی را بسازند.

وی افزود: جوانان اصفهانی جایگاه مهمی در افتخارآفرینی برای ورزش ایران دارند. هم در فوتبال، هم در فوتسال، هم در المپیک و هم در پارالمپیک بخشی از افتخارات ایران متعلق به جوانان اصفهانی است.

جهانگیری ادامه داد: ما این ورزشگاه که از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران محسوب می شود را تقدیم جوانان اصفهانی می‌کنیم. امیدوارم بتوانند به طرز مطلوبی از این ورزشگاه استفاده کنند. من به خاطر افتتاح این ورزشگاه از همه دوستان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره‌های مختلف آقای دکتر گودرزی، آقای مدبر و همین‌طور مسئولان شرکت فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم. امروز هم روز اول کار آقای سلطانی‌فر بود. ایشان باید این موضوع را به فال نیک بگیرند که در روز اول کاری‌شان چنین ورزشگاهی افتتاح می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *