آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امینی زاده : آگاهی‌بخشی مدیران شهری در پدافند غیر عامل ضروری است

شهردار بندرعباس گفت: آموزش مداوم پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برای همه مدیران شهری امری واجب و ضروری است.

 باز خبر,شهردار بندرعباس گفت: آموزش مداوم پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برای همه مدیران شهری امری واجب و ضروری است.

عباس امینی‌زاده با تأکید بر اهمیت مسئله پدافند غیر عامل در شهرها، اظهار کرد: مدیران و مسئولان شهری باید با بررسی‌های لازم، شهر را در برابر تهدیدات مصون کنند و این امر با پدافند غیر عامل میسر می‌شود.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه پدافند غیرعامل به دنبال پیشگیری و ایجاد مصونیت در حوزه‌های مختلف است، افزود: تحقق اهداف این موضوع که یکی از اولویت‌دارترین و رو به رشدترین برنامه‌های شهرداری بندرعباس است، مبتنی بر همت جمعی و همراهی تمامی دستگاه‌هاست.

امینی‌زاده با بیان اینکه مجموعه شهرداری یکی از دستگاه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با ابعاد مختلف زندگی شهروندان دارد، گفت: آگاه‌سازی صحیح شهروندان از تبعات یک تصمیم نادرست، همراهی آنان را برای رفع آن معضل در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی مداوم در مسئله پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برای همه مدیران شهری امری ضروری است، زیرا می‌تواند از بروز و تکرار پیادمدهای ناخوشایند جلوگیری کند.

شهردار بندرعباس در تعریف پدافند غیر عامل با بیان اینکه این مبحث به مجموعه اقداماتی که موجب کاهش آسیب‌پذیری‌‌ها صورت می‌گیرد، گفته می‌شود، افزود: این اقدامات اگر با برنامه‌ریزی و هماهنگی ایجاد شود، به طور خودکار بسیاری از زیر ساخت‌هایی که ایجاد می‌شود در ذات خود ایمنی لازم را بدست خواهند آورد.

اضافه می‌شود، شهرداری بندرعباس طی سال گذشته به دلیل اقدامات شایسته و جدید در میان ۱۱ کمیته تخصصی پدافند غیر عامل استان هرمزگان رتبه نخست را کسب کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *