چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

روسیه به تمام دیتای رمزگذاری شده کاربران دست‌یافت

تنها ۲ هفته پس از دستور ویژه پوتین برای جمع‌آوری دیتای رمزگذاری شده کاربران روسیه، سازمان FSB اعلام کرد به هدف موردنظر رسیده است. به گزارش خبرآنلاین، سرویس امنیت فدرال / FSB یا همان سازمان اطلاعات روسیه که کا گ ب مدرن نام دارد، به دستور پوتین برای جمع‌آوری دیتای کاربران اقدام کرده و ظاهراً […]

تنها ۲ هفته پس از دستور ویژه پوتین برای جمع‌آوری دیتای رمزگذاری شده کاربران روسیه، سازمان FSB اعلام کرد به هدف موردنظر رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، سرویس امنیت فدرال / FSB یا همان سازمان اطلاعات روسیه که کا گ ب مدرن نام دارد، به دستور پوتین برای جمع‌آوری دیتای کاربران اقدام کرده و ظاهراً کمتر از دو هفته با نصب بک دور روی سرویس‌دهندگان اینترنتی دست به جمع‌آوری اطلاعات کاربران زده است.

این سازمان امروز با اعلام این مطلب که توانسته به هدف خود برسد، نشان می‌دهد آنچه غربی‌ها سال‌هاست بازور به‌ظاهر قانون سعی می‌کنند به دیتای کاربران دسترسی پیدا کنند؛ را به‌راحتی و با تکنیک‌های اعلام‌نشده قابل‌دسترسی در روسیه ساخته‌اند.

البته کندذهنی است اگر تصور شود که این سازمان در عرض ۲ هفته به چنین تکنیکی دست‌یافته است چراکه این حرکت سمبلیک در هر حال نشان می‌دهد دولت روسیه قادر به خواندن دیتای رمزگذاری شده حتی روی واتس‌اَپ و تلگرام نیز هست.

به‌هرحال میزان واقعی بودن این ادعا زمانی ثابت می‌شود که در روسیه باشید و علیه دولت پوتین دریکی از این شبکه‌ها صحبت کنید!

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

2 نظر برای “روسیه به تمام دیتای رمزگذاری شده کاربران دست‌یافت”

  1. امین گفت:

    مطلب بسیار عالی بود...

    پسندیدم(5)نپسندیدم(1)
  2. رضا گفت:

    بسیارعالی

    پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *