اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جزییات ناکام گذاشتن عملیات انتحاری داعش در عاشورا/ خطر بزرگی دفع شد

یک گروهک چهار نفره داعش که استان شقرا را هدف قرار داده بود، متلاشی شد که این گروه یکی از سرکرده های داعش در سوریه دستور می گرفت.

بازخبر, به نقل وبسایت خبری البیان امارات، وزارت کشور عربستان تاکید کرد که دو گروهک تروریستی در این کشور ظرف یک ماه کشف و شناسایی شده اند.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که یک گروهک چهار نفره را متلاشی کرده است که استان شقراء مقر آن برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی بود. این گروهک از یکی از سرکرده های داعش در سوریه دستور می گرفت.

وزارت کشور عربستان همچنین تصریح کرد که اخیرا عملیات انتحاری را ناکام گذاشته است که نیت از آن هدف قرار دادن ورزشگاه فوتبال در هنگام مسابقه تیم ملی عربستان و امارات در جده در روز عاشورا بوده است.

وزارت کشور عربستان تاکید کرد که افراد تحت تعقیب در جنایت هایی که نیروهای امنیتی و شهروندان را هدف قرار داده و همچنین در حمله مسلحانه دست داشته اند.

به این ترتیب تروریست‌ها که دو تن از آن‌ها پاکستانی یک سوری و یک سودانی می‌خواستند در جریان بازی فوتبال امارات و عربستان که حدود سه هفته پیش برگزار شده بود یک خودروی بمب‌گذاری شده را منفجر کنند که نیروهای امنیتی پیش از آغاز بازی، عملیات تروریست‌ها را خنثی کرده‌اند.

وزارت کشور عربستان گفت که این افراد اعتراف کرده‌اند قصد داشتند شماری از افسران سعودی را در ریاض نیز هدف قرار دهند.

بر اساس این بیانیه ۹ نفر نیز تحت عنوان «باند القطیف» به ترور و هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و تخریب تأسیسات دولتی متهم شده‌اند.

دولت عربستان ضمن وارد کردن اتهام تروریستی به آنها پاداش‌های مالی فراوانی برای بازداشت این ۹ نفر در نظر گرفته است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *