آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پرویز پرستویی از عامل اصلی سقوط ملت ها گفت + اینستا پُست

پرویز پرستویی متنی را از زبان محمد مسعود نخستین در اینستاگرام منتشر کرد.

باز خبر, پرویز پرستویی بازیگر و گوینده صاحب‌نام ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود از عوامل اصلی سقوط ملت ها از زبان محمد مسعود نخستین سخن گفت و سقوط آموزش را سقوط ملت دانست.

وی نوشت:

“محمد مسعود نخستین:تقلب؛ یکی از استادان دانشگاهی در آفریقای جنوبی برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مطلبی بر سر در ورودی دانشکده نصب کرده بود با این عنوان: برای نابودی یک ملت نیازی به بمب هسته ای یا موشکهای دور برد نیست. فقط کافیست سطح و کیفیت آموزش را پایین آورد و اجازه تقلب را به دانش آموزان داد ..!مریض به دست پزشکی که بتواند تقلب کند خواهد مرد!
خانه ها بدست مهندسی که موفق به تقلب شده ویران خواهند شد..! منابع مالی را بدست حسابداری که موفق به تقلب شده از دست خواهیم داد..! و انسانیت بدست عالم دینی که موفق به تقلب شده می میرد ..! و عدالت بدست قاضی که موفق به تقلب شده ضایع می شود ..! و جهل در کله فرزندانمان که موفق به تقلب شده فرو می رود ..! سقوط آموزش = سقوط ملت”

parviz-parastui

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *