آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آرمانی، اولین ساعت هوشمند خود را عرضه کرد

تازه ترین محصول برند آرمانی پس از Misfit Phase یک ساعت هوشمند است!

بازخبر, ساعت متصل به اینترنت آرمانی، قطعاً علاقه مندان به مد و فناوری را مجذوب خود خواهد کرد. این محصول برای افرادی که حاضرند پول بیشتری برای ساعت بپردازند و در عین حال از امکانات یک ردیاب سلامتی مانند فیت بیت هم بهره مند شوند، گزینه ای مناسب به حساب خواهد آمد.

آرمانی برای ساخت و تولید این ساعت هوشمند با Fossil همکاری کرده است. صفحه این ساعت مانند ساعت های کلاسیک به صورت آنالوگ است که قاب چرخان یا پشتیبانی از مولتی تاچ در آن قرار داده نشده است.

البته زمانی که شما این ساعت را به اپلیکیشن مخصوص آن در گوشی هوشمندتان متصل می کنید، نه تنها فعالیت های ورزشی و عادت های مربوط به خواب شما را بررسی خواهد کرد، بلکه به شما امکان عکس گرفتن و کنترل موزیک را خواهد داد و نوتیفیکیشن های مختلفی را هم دریافت خواهید کرد.

ساعت جدید امپوریو آرمانی تنها ساعت هوشمند ترکیبی موجود در بازار به شمار نمی رود، اما یک تفاوت آن با ساعت های مانند خودش این است که قادر به نمایش ساعت ثانویه ای هم هست که البته این قابلیت برای افرادی که زیاد به سفر می روند مناسب و کاربردی است.

هم چنین عمر باتری این ساعت هوشمند نسبت به ساعت های هوشمند اپل و اندروید که با یک بار شارژ، ۳ یا ۴ روز بیشتر دوام نمی آورند، بهتر است و می تواند تا ۶ ماه دوام داشته باشد.

این محصول در مدل های رزگلد، مشکی، سربی، و با جنس فولاد ضد زنگ به بازار عرضه می شود. هم چنین علاقه مندان به این ساعت می توانند امکان استفاده از بندهای چرمی و فلزی را داشته باشند. قیمت این محصول از ۲۴۵ دلار شروع می شود و قیمت مدل های گران تر آن به ۴۰۰ دلار می رسد.

علاقه مندان می توانند این ساعت هوشمند را از طریق وبسایت رسمی آرمانی خریداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *