ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اعلام مبلغ نهایی مسکن مهر پردیس

در حالی که قرار بود در بررسی سهم آورده متقاضیان مسکن مهر “کفه ترازو به نفع مردم باشد”، خبر می‌ رسد که قیمت‌های مسکن مهر پردیس نهایی شده و دقیقا همان قیمت‌های قبلی اعلام شده توسط شرکت عمران این شهر است.

باز خبر, هفته آخر شهریور ماه شرکت عمران پردیس سهم نهایی آورده متقاضیان فاز ۸ را ۶۵ تا ۸۳ میلیون اعلام کرده بود که پس از اعتراض متقاضیان مسکن مهر به این افزایش قیمت‌ها، وزیر راه و شهرسازی دستور تشکیل کمیته بررسی قیمت‌ها را داد. این کمیته نیز از کاهش ۷ تا ۱۴ میلیون تومانی قیمت واحدهای فاز ۸ خبر داد.

به عبارت دیگر سهم آورده متقاضیان بسته به متراژ واحدها به بین ۵۸ تا ۶۹ میلیون کاهش یافت و مدیران شرکت عمران پردیس از اعلام قیمت نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا نیمه اول مهرماه خبر دادند.

اواخر مهرماه امسال نیز احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به این‌که عدم اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس به دلیل مسائل مدیریتی بوده است‌ در خصوص قیمت نهایی گفته بود: در این باره به شهرهای جدید تاکید کرده‌ام که کفه ترازو باید به نفع مردم باشد و در این رابطه به شهرهای جدید فشار آورده‌ام که محاسبه قیمت‌ها به صورت دقیق تری انجام شود.

وی تاکید کرد: همواره مدافع سرسخت مسکن مهر بوده و با جان و دل برای این طرح کار کرده‌ ایم و  تلاش می‌کنیم با حمایت دولت و کمک مردم این پروژه‌ها را ساماندهی و هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

به نقل از تسنیم، خبرها حاکی از آن است که شرکت عمران پردیس در لیستی سهم نهایی آورده متقاضیان مسکن مهر را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کرده است. بر اساس این فهرست قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۸ همان ۵۸ تا ۶۹ میلیون تومان است. سهم آورده متقاضیان در فازهای ۵ و ۹ جدید نیز ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

با توجه به ارقام ذکر شده، بر خلاف تاکیدات و فشارهای قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اعلام قیمت‌های نهایی مسکن مهر کفه ترازو به نفع مردم نشده است. با توجه به آنکه قیمت‌های جدید همخوانی چندانی با جیب متقاضیان مسکن مهر ندارد، احتمالا باید منتظر اخطارها و اولتیماتوم‌ های شرکت عمران پردیس برای واریز سهم آورده بود. مسئله‌ای که در نهایت باعث می‌شود تا مدیران مربوطه گناه عدم تکمیل و تحویل واحدها را به گردن متقاضیان بیاندازند، غافل از آنکه واحدهای آنها باید چند سال پیش با قیمت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان تحویل می‌شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *