اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون خدمات شهری شهرداری بندر عباس در گفت و گو با باز خبر عنوان کرد:

یکتاپور : افزایش بازارچه های محلی قدرت خرید مردم را بالا می برد

محسن یکتاپور گفت: کوتاه شدن چرخه تهیه مواد غذایی، ارزانی محصولات را در پی دارد.

 باز خبر, محسن یکتاپور معاون خدمات شهری شهرداری بندر عباس ضمن ارائه آمار افزایش سهم فعالیت های فرهنگی در محلات بندر عباس، در گفت و گو با خبرنگار بازخبر مطرح کرد: ساماندهی اماکن ورزشی در محلات و توسعه ورزش همگانی از برنامه های مهم ماست که برای بهبود آن اتاق فکرهای متعددی را تشکیل دادیم و به نتایج مطلوبی رسیدیم.

وی گفت: در حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر بندرعباس با توجه به رشد جمعیت و افزایش ساخت و سازها و همچنین اتفاق اخیر ، می بایست تجهیزات و امکانات را افزایش دهیم، ضمنا دستور العمل هایی در جهت ایمنی ساختمان سازی به تازگی در شورای اسلامی شهر نیز مصوب شده  با جدیت تمام پیگیر اجرای آن هستیم.

محسن یکتاپور در خصوص وضعیت میادین تره بار شهر بندرعباس تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف مهمی که به دنبال آن هستیم افزایش بازارچه های محلی و کوتاه نمودن چرخه واسطه تهیه مواد غذایی است، و اجرای این طرح می تواند باعث کاهش قیمت محصولات و در دسترس بودن راحت تر مواد غذایی مردم شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بندر عباس ضمن اعلام این مسئله که کاشت گل های فصلی و گیاهان بومی یکی از اولویت های شهرداری بندر عباس در روزهای آینده است، در پایان با توجه به کمبود منابع آبی در شهر، راه اندازی و افزایش آب شیرین کن ها و استفاده درست پساب فاضلاب برای توسعه فضای سبز یک امر مهم است و ما برای روی دادن این اتفاق مهم تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.

 

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *