اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تيم فوتسال آذرخش بندرعباس:

پیش هرکسی می رویم می گوید به ما ربطی ندارد/با مدیرعاملی کارمی کنیم که روراست نیست+فیلم

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادر فنی و بازیکنان مشخص نیست.

 باز خبر,سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادر فنی و بازیکنان مشخص نیست.

عباس روز پیکر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: متأسفانه مصدومیت کاپیتان تیم باعث شد که پستش خالی بماند و دروازه‌مان باز و شیرازه تیم از هم بپاشد.

وی بابیان اینکه متأسفانه در تمرکز بازیکنان مشکل‌داریم، تصریح کرد: تمرکز خط دفاعی‌مان مشکل دارد و حتی تا ابتدای نیمه دوخم خوب بودیم اما غفلت و برخی اشتباهات فردی باعث شد که نتوانیم طبق برنامه پیش بریوم.

روزپیکر عملکرد بازیکنانش را افتضاح دانست و بیان کرد: بازیکنانم طوری در نیمه دوم بازی کردن که حتی بازیکنان حریف را در زمین پیاده نمی‌کردند و حتی با پنج نفره کردن هم علی‌رغم تمریناتی که بر روی این شیوه داشتیم، نتوانستیم موفق ظاهر شویم.

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل به باشگاه گفته بودم که شش بازی سخت پس از دیدار با یاسین پیشرو قم پشت سرهم داریم، اظهار کرد: نیاز است که خیلی خوب خود را آماده کنیم و برنامه آماده‌سازی خود را به دلیل مشکلات بیرون از زمین از دست دادیم.

روزپیکر بابیان اینکه مدیرعاملی که چک به بازیکن می‌دهد و روز قبل بازی برگشت می‌خورد چگونه یک مربی بازیکنانش را به آرامش دعوت کند، خاطرنشان کرد: این چک هم از مطالبات نیم‌فصل نخست فصل گذشته بوده است و نمی‌دانم چرا شخص مدیرعامل جواب تلفن بازیکن و کادرفنی را نمی‌دهد و وعده دروغین همیشگی را نمی‌دهد و از همه فرار می‌کند و حتی برای تماشای این دیدار به سالن هم نیامد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: نمی‌خواهم تمامی علت شکست در این دیدار را به این موضوع ارتباط دهم اما در شروع بازی تمامی وقت خود را برای دور کردن مشکلات و بازگشت آرامش به اردوی تیم گذاشتم ولی وقتی می‌بینم دوگل عقب می‌افتیم این فشار عصبی از بیرون زمین وارد می‌شود.

روزپیکر با اشاره به اینکه ای‌کاش تاریخ چک به چهار روز قبل از این دیدار برمی‌گشت تا زمان برای صحبت کردن با بازیکنان داشتم، تصریح کرد: این چیزها گفته نشود بهتر است زیرا نه تأثیری روی مدیرعامل دار و نه مسئولی و پوست من کلفت است و باید تنها کارکنیم و شرمنده هواداران هستم و امیدوارم با تمرینات خوب این نتیجه را جبران کنیم.

وی بابیان اینکه مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادرفنی و بازیکنان مشخص نیست.

روزپیکر ادامه داد: ما فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم و نمی‌دانم چرا برای هیچ مسئولی دغدغه این هواداران اهمیت ندارد و تنها با عاشق هوادار بودن که نمی‌تواند یک بازیکن در میدان از جانش بازی کند.

وی بابیان اینکه به احترام هواداران امیدوارم کارها درست پیش رود، اضافه کرد: برای تمامی بازی‌های بیرون خانه خوب خرج می‌کنیم اما دقیقه ۹۰، به‌طور مثال ۲۴ ساعت مانده به دیدار در سه پرواز می‌رویم و قول می‌دهم تا دو روز قبل از بازی با حفاری اهواز بلیت پرواز گرفته نشده است و مشخص نیست با اسب، اتوبوس، قطار و هواپیما می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه دیگر خسته شده‌ایم اما تحمل می‌کنیم، افزود: شرایط سخت است با مدیرعاملی کارکنید که روراست نیست وگرنه این بازیکنان از حق خود گذشته‌اند و به عشق مردم کار می‌کنند اما از من روزپیکر نباید سوءاستفاده شود و مقابل بازیکنان قرار بگیرم.

وی در پایان گفت: کدام‌یک از تیم‌های حاضر در لیگ برتر با مشکلات مثل مشکلات ما دست‌وپنجه نرم می‌کنند؟ همه در تیمشان نظم وانظباط دارند اما نظم تیمی ما زیر صفر است و تمامی این مشکلات باعث‌وبانی آن مدیرعامل و مسئولان هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *