ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پارلمان اروپا قطعنامه عادی سازی روابط با ایران را تصویب کرد

هانس وَن بالن، از نمایندگان پارلمان اروپا تصریح کرده است« طرح تصویب شده از سوی کمیته امور خارجی پارلمان اروپا» جدی بودن شروط و معیارهایی تعیین شده برای ایران را نشان نمی‌دهد».

 باز خبر, به نقل تسنیم؛ کمیته امور خارجی پارلمان اروپا پیش نویس سند نقشه راه عادی سازی روابط اتحادیه اروپا با ایران پس از برجام را تصویب کرد.

کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا پیش نویس سند مربوط به « راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از توافق هسته ای» را به رای گذاشت و با ۳۷ رای موافق و ۱۵ رای مخالف،  آن را تصویب کرد.

این پیش نویس که «ریچارد ه وویت»  از اعضای شاخه قانونگذاری اتحادیه اروپا از حزب کارگر انگلیس و متحد نزدیک جرمی کوربین رئیس این حزب، آن را تهیه کرده «درباره راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از توافق هسته ای » است.

قرار است این سند در جلسه آینده پارلمان اروپا به رای گذاشته شود.

بنابر این گزارش با وجود تصویب این پیش نویس، ائتلاف لیبرال دموکراتها در پارلمان اروپا به پیش نویس سند مربوط به راهبرد اتحادیه اروپا در عادی سازی روابط با ایران رأی مخالف دادند.

هانس وَن بالن،  از نمایندگان  پارلمان اروپا  تصریح کرده است« طرح  تصویب شده از سوی کمیته امور خارجی پارلمان اروپا» جدی بودن  شروط و معیارهایی تعیین شده برای ایران  را  نشان نمی‌دهد».

ماریچه اسخاکه گزارشگر کمیته روابط بین المللی INTA گفت: ما از توافق با ایران به عنوان موفقیت اتحادیه اروپا و دیپلماسی چند جانبه استقبال می‌کنیم، اما این گزارش فاقد توازن لازم است و به مسائل مهم برای گروه سیاسی ما رسیدگی نکرده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *