اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ثبت ۳۵میلیون تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی هرمزگان طی شش ماهه اول سال

مدیرکل راهداری و حمل و جاده ای استان هرمزگان گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵ بیش از ۳۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان تردد کردند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین هرمزگان، علیرضا مجرد بیان داشت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار برخط راه های هرمزگان ، در این مدت ۳۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه در جاده های هرمزگان رفت و آمد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بیشترین ترددها در محورهای مواصلاتی استان اظهارداشت : محور بندرعباس – بندرشهید رجایی با تردد سه میلیون و۲۷۴ هزار و۷۹ وسیله نقلیه و بندرعباس – حاجی آباد با یک میلیون و۱۸۰ هزار و۴۱۹ وسیله نقلیه در ساعت بیشترین بار ترافیکی در استان را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و جاده ای استان هرمزگان تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۹۵ تعداد عبور وسایل نقلیه سنگین ۱۰ میلیون و۸۲۱ هزار و۸۷۵ بوده که حدود ۳۲ درصد کل تردد را به خود اختصاص داده است.

مجرد اضافه کرد: از مجموع عبور ومرور ۳۵ میلیون   و۹۲۴ هزار و۲۸۹ وسیله نقلیه ۲۵میلیون و۱۰۲ هزارو۵۱۴ وسیله نقلیه سبک در طول مدت اشاره شده در جاده های استان رفت و آمد کردند.

وی سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راه های استان را ۷۳ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و اظهارداشت: در این مدت متوسط نرخ جریان ترافیک ۱۸۷ وسیله نقلیه درساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و جاده ای استان هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه در شش  ماه اول سالجاری  ۳۰ درصد ورودی  وسایل نقلیه سنگین و ۲۹ درصد خروجی وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان تردد داشته اند، تصریح کرد: در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز ، بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنندواین آمار توسط ۶۰ دستگاه ترددشمار نصب شده  در محورهای  مواصلاتی  استان به ثبت رسیده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *