ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امضای شش سند همکاری بین ایران و آلمان

وزرای حمل و نقل ایران و آلمان پس از دو ساعت بحث و گفت و گو در خصوص ارتقای همکاری‌های دریایی، جاده‌ای و راه‌آهن شش سند همکاری را به امضا رساندند که بر اساس آن روابط حمل و نقلی دو کشور وارد مسیر جدیدی می‌شود.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ظهر امروز وزرای حمل و نقل ایران و آلمان به منظور ارتقای همکاری‌های دریایی، جاده‌ای و ریلی شش سند همکاری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی به امضا رساندند.

در نشست مشترک وزرای حمل و نقل ایران و آلمان شش سند همکاری به امضای مشترک دو کشور رسید که به شرح زیر است:

سند اول با موضوع یادداشت تفاهم همکاری‌های جامع حمل و نقل بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت حمل و نقل آلمان و سند دوم بیانیه مشترک همکاری در زمینه بنادر و دریانوردی بین وزرای محترم دو کشور به امضا رسید.

هم چنین سند سوم یادداشت تفاهم همکاری‌های آموزشی بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت زیمنس بود که به امضای مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل بخش حمل و نقل زیمنس در ایران، رسید.

سند چهارم نیز یادداشت تفاهم همکاری بین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت تالس در زمینه محور پر سرعت تهران- قم -اصفهان که به امضای یزدانی معاون فنی و زیربنائی شرکت راه‌آهن ایران و مدیر عامل شرکت تالس رسید.

سند پنجم چارچوب همکاری بین شرکت راه‌آهن و شرکت زیمنس در زمینه سیگنالینگ محور اصفهان – شیراز و محور کرمان زاهدان که به امضای یزدانی معاون فنی و زیربنائی شرکت راه‌آهن ایران و هماهنگ کننده بخش حمل و نقل زیمنس در ایران رسید.

و سند آخر یادداشت تفاهم بین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت زیمنس در زمینه ارتقای سرعت محور تهران -تبریز که به امضای یزدانی معاون فنی و زیربنائی شرکت راه آهن ایران و هماهنگ کننده بخش حمل و نقل زیمنس در ایران رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *