آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حکایت کاهش وزن ۴٢ کیلویی شهره لرستانی

لرستانی گفت: «سال گذشته به کمک یکی از دوستانم که متخصص تغذیه هستند برنامه ویژه ای برای کاهش وزن دریافت کردم و بر اساس این برنامه ۴٢ کیلوگرم وزن کم کردم!» او ادامه داد:«این رژیم یکی از سخت ترین کارهایی بود که در تمام عمرم انجام داده ام و شب های بسیاری مثل عرفای قدیم به […]

لرستانی گفت: «سال گذشته به کمک یکی از دوستانم که متخصص تغذیه هستند برنامه ویژه ای برای کاهش وزن دریافت کردم و بر اساس این برنامه ۴٢ کیلوگرم وزن کم کردم!»

او ادامه داد:«این رژیم یکی از سخت ترین کارهایی بود که در تمام عمرم انجام داده ام و شب های بسیاری مثل عرفای قدیم به معده ام سنگ میبستم و با گریه از خدا می‌خواستم که در این مسیر کمکم کند.»

لرستانی با توصیف عشق عجیبش به برنج هم گفت:«اوج سختی من در رژیمم دوری از برنج بود چرا که محبوب ترین چیز در تمام دنیا برای من برنج است و من دانه های برنج را دانه های سفید پاک دامن دوست داشتنی توصیف میکنم. محبوب ترین غذا هم برای من کته است و احساس میکنم هر غذایی با کته تبدیل به خوشمزه ترین غذاها می‌شود.»

لرستانی در بخش مهمی از صحبت هایش با گلایه از وضعیت نگران کننده هنرمندان در زمینه ناامنی‌های شغلی گفت:«مشکل و دغدغه بزرگ من مشکل همکاران حرفه‌ایم است چرا که جامعه شغلی ما بسیار ناامن است و از ناامنی حرفه ای رنج میبرد. متاسفانه هنرمندان در فضای تاریک و ناامن از نظر آینده شغلی با چشمان بسته سیر میکنند و هیچ متولی برای گرفتن دست آنها وجود ندارد.»

لرستانی در خندوانه ادامه داد: «خانه های سینما و تئاتر تنها متولیان حمایت از هنرمندان هستند که البته اختیاراتشان محدود است و کار زیادی در این زمینه از دستشان برنمی آید.»

این هنرمند با اشاره به دوران فعالیتش به عنوان رئیس انجمن هنرمندان پیشکسوت تاکید کرد:«در دورانی که مسئولیت اجرایی داشتم تا حد زیادی مشکلات پزشکی و پیراپزشکی هنرمندان را پیگیری میکردیم. با این حال حدود ۶ سال است که هیچ نهادی در این زمینه فعالیت نمیکند و اگر فعالیتی هم صورت میگرید تحت نظر یک سیستم رسمی و اداری عمل میکند و از دل هنرمندان نیست.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *