چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر فوتسال هرمزگان

رقابت های لیگ برتر استان هرمزگان از ۲۰ آبان ماه آغاز می شوند.

باز خبر, رقابت های لیگ برتر استان هرمزگان از ۲۰ آبان ماه آغاز می شوند.

بر اساس گفته های مسئولین هیئت فوتبال هرمزگان در آیین قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان، این رقابت ها از تاریخ ۲۰ آبان ماه آغاز می شوند و تا حدود ۶ ماه هم این مسابقات به طول می انجامند.
در پایان این دوره از رقابت ها که با حضور ۸ تیم از سه شهر (۲ تیم میناب، ۲ تیم حاجی آباد و ۴ تیم بندر عباس) برگزار می شوند قرار است در نهایت دو تیم به لیگ یک سقوط کنند و ۴ تیم هم بصورت مستیم از لیگ یک به لیگ برتر راه پیدا می کنند تا رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان با حضور ۱۰ تیم کلید بخورد.
تیم های شرکت کننده در لیگ برتر تا ۱۲ آبان ماه فرصت دارند تا تمامی مدارکشان را جهت شرکت در این دوره از مسابقات تحویل هیئت فوتبال استان دهند.
«قائم میناب» ، «شهرداری تیرور میناب» ، «آرش حاجی آباد» ، «عقاب» ، «دکتر صادقی» ، «بیمارستان امام رضا» ، میهن ساخت ایرانیان» و «تربیت حاجی آباد» ۸ تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر هستند که برای قهرمانی یا بقا با یکدیگر تقابل می کنند.
گفتنی است در این جلسه مسئولان تازه نفس هیئت فوتبال استان هرمزگان ضمن برنامه ریزی برای رقابت های پیش روی فوتسال، در خصوص تیم های پایه، فوتبال ساحلی، فوتبال و پیشرفت فوتسال هم با مسئولین و نمایندگان حاضر باشگاه ها مشورت و از تمامی کسانی که می توانند به ورزش بومی کمک کنند دعوت به همکاری کردند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *