آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اجرای همزمان چندین پروژه تقاطع غیرهمسطح از مهم‌‌ترین اقدامات شهرداری بندرعباس است

استاندار هرمزگان در نشست بررسی پروژه های عمران شهری بندرعباس گفت: اجرای همزمان چند پروژه تقاطع غیرهمسطح با اعتبار قابل توجه یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه عمرانی است.

 باز خبر,به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشستی که به منظور بررسی پروژه‌های عمران شهری بندرعباس با حضور مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در بخش‌های مختلف شهر بندرعباس شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات متعددی هستیم.

وی افزود: همواره در جلسات و برنامه‌های مختلف اعلام کرده‌ام که شهرداری بندرعباس عملکرد رضایت‌بخشی را دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای همزمان چند پروژه تقاطع غیر هم‌سطح با اعتبار قابل توجه، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه عمرانی است که بر اساس گزارش‌های عنوان شده، تا پایان سال بخشی از آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جادری همچنین از اجرای گسترده طرح بهسازی پیاده‌روها به عنوان یک حرکت جدی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم روند فعالیت‌های شهرداری بندرعباس به قوت خود باقی بماند و محدودیت‌ها برای افزایش سطح خدمات، رفع شود.

شهردار بندرعباس نیز در ادامه این نشست گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد افتتاح چند پروژه بزرگ و تأثیرگذار در شهر بندرعباس خواهیم بود.

عباس امینی‌زاده با تأکید بر اینکه عزم جدی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان فهیم بندرعباسی در مجموعه شهرداری مشهود است، افزود: این مساله را می‌توان در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی مشاهده کرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *