چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

پیروزی آلومینیوم هرمزگان برابر نیروی زمینی تهران

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مصاف با تیم نیروی زمینی تهران موفق شد سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ،تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان عصر امروز در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور با حریف خود تیم نیروی زمینی تهران به میدان رفت.

از گروه سوم این پیکارها تیم چهار امتیازی آلومینیوم در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود.

زردپوشان هرمزگانی که تا پایان هفته ششم تنها چهار امتیاز در کیسه دارند برای این که بتوانند سه امتیاز دیگر به اندوخته های خودش اضافه نمایند چاره ای نداشت که بازی با نیروی زمینی را به سود خود به پایان ببرد. دو تیم بازی کسل کننده ای را شروع کردند و به جز زدن ساق پای یکدیگر چیزی خاصی از آنها شاهد نبودیم.

از دقیقه ۳۰ بازی آلومینیوم نسبت به حریف قرمز پوش خودش بازی بهتری به نمایش گذاشت تا این که در دقیقه ۳۶ روی شوت زیبای علی نوریان دروازه نیروی زمینی باز شد. نیمه اول این بازی با همان تک گل برای آلومینیوم به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز این شاگردان سرخاب بودند که بازی را هجومی شروع کردند. در دقیقه ۵۵ بازی داور یک اشتباه محرز داشت و با ندادن یک آونتاژ علاوه بر این که گل آلومینیوم هرمزگان را مردود اعلام کرد یک پنالتی هم از این تیم گرفت تا آه از  نهاد نیمکت نشینان زرد پوشان بلند شود. موقعیت گلزنی برای نماینده هرمزگان یکی پس از دیگری به هدر رفت تا این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم تمام شود و سه امتیاز حساس این بازی به حساب نماینده هرمزگان واریز شود. در گروه دوم هم تیم ۱۴ امتیازی و صدرجدولی شهرداری بندرعباس امروز یکشنبه خارج از خانه به مصاف همنام خود شهرداری ارومیه می رود.

برای طلایی پوشان هرمزگانی در این بازی عباس سرخاب سرمربی تیم از وجود حسین آشنا، منصور مبارکی، محسن چگینی، جابر نصیری، محسن رحیمی ، علی نوریان ، مسلم محمدنژاد، ( ۷۷ سعید راهرو ) محمد فتحی، حسن رمون‌زاده، (۸۲ محمد امین مهدی زاده )  علیرضا اسلامی ( ۸۶ امیر حسین فلاح ) و فرهاد فتحی نژاد بهره برد.

داریوش فلاوند سرمربی تیم نیروی زمینی تهران هم  در این بازی پژمان باقری، علی جدیدی، علی جهانیان، ادریس کوچکی، سعید غلامعلی بیگی ، امیر شرفی، حامد منصور آبادی، سجاد حیدری، مرتضی حسین زاده، (۶۰ یزدان کاکا وند) امید سام‌کن و امیر حسین نوایی (۷۰ بهزاد یوسفعلی‌پور) را به خدمت گرفت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *