اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستگیری باند آدم‌ربایی و شرارت در شرق هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی و شرارت در شرق این استان خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای یک باند آدم‌ربایی و شرارت که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند و سابقه آدم‌ربایی و ایجاد ناامنی در شرق استان را داشتند، با تلاش مأموران انتظامی هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این باند در دی ماه سال گذشته اقدام به آدم‌ربایی در شرق استان هرمزگان کرد و قصد اخاذی از خانواده مقتول را داشت که پس از مدتی جسد مقتول در مسجدی در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که پیگیری برای شناسایی عوامل این جنایت بلافاصله در دستور کار عوامل نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت استان قرار گرفت، ادامه داد: یکی از متهمان در تهران و ۶ تن دیگر از اعضای این باند در ۲۴ مرداد ماه امسال در بندرعباس دستگیر شدند.

ملکی اضافه کرد: اعضای این باند تحت تعقیب مراجع قضایی استان کرمان نیز به دلیل ارتکاب جرائمی نظیر قتل، قاچاق و آدم‌ربایی قرار داشتند که با دستگیری آنها، به جرائم گذشته نیز اعتراف کرده‌اند.

وی عنوان کرد: یکی از اعضای اصلی این باند از شاغلین در یکی از ادارات دولتی بوده و خودرویی که با آن آدم‎‌ربایی صورت گرفته نیز خودرو وابسته به همین اداره بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین به اجرای ۳ طرح بزرگ دستگیری اراذل و اوباش در استان هرمزگان از ابتدای امسال اشاره و گفت: در این ۳ طرح در مجموع ۱۵۶ تن از اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند که تأثیر آن بر رشد امنیت عمومی در استان چشم‌گیر بوده است.

ملکی در ادامه در خصوص مباحث و موضوعات اخیر درباره کشف ۲۱۰ کانتینر کالای قاچاق در استان هرمزگان نیز اظهار کرد: این تعداد ممکن است با پیگیری‌های در حال انجام، افزایش یابد اما کمتر نخواهد شد و مدارک و مستندات آن موجود بوده و در حال بررسی و رسیدگی است که ما اطلاعات خودمان را در این زمینه با تکمیل فرآیند‌های مختلف در اختیار مراجع قضائی قرار می‌دهیم.

وی از همکاری دستگاه‌ قضایی در این زمینه نیز تقدیر کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *