ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
داور هرمزگانی بازهم در بستر بیماری؛

مظفری:وزارت ورزش و جوانان گلریزان کرج را به نام خود زد + فیلم

دوم بهمن‌ماه سال ۸۵ بود “محمد رسول مظفری” از داوران مطرح کشور برای قضاوت لیگ دسته دوم کشور به کرمان سفرکرده بود که درراه بازگشت در ساعت ۲۱ شب در محل روستای گهره واقع در ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس با خودرو شخصی خود با یک تریلر تصادف کرد و به کما رفت و اکنون پس از گذشت ۱۰ سال بازهم این داور راهی بیمارستان شد!

بازخبر /دوم بهمن‌ماه سال ۸۵ بود “محمد رسول مظفری” از داوران مطرح کشور برای قضاوت لیگ دسته دوم کشور به کرمان سفرکرده بود که درراه بازگشت در ساعت ۲۱ شب در محل روستای گهره واقع در ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس با خودرو شخصی خود با یک تریلر تصادف کرد و به کما رفت و اکنون پس از گذشت ۱۰ سال بازهم این داور راهی بیمارستان شد!

محمد رسول مظفری داور ۴۶ ساله نام‌آشنای هرمزگان متولد و ساکن روستای دهنگ از توابع شهرستان بستک است و کارمند آموزش‌وپرورش بوده و در دبیرستان‌های منطقه به تدریس مشغول است.

وی که در تصادف در سال ۸۵ متأسفانه براثر جراحات سنگین وارده در ناحیه سر، گردن و دنده‌ها در بخش آی سی یو بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت مراقبت‌های ویژه قرارگرفته بود و حتی مدتی در کما بود، این بار به دلیل گرفتگی رگ‌های قلبی مهمان بیمارستان شهید محمدی است.

این داور سابق هرمزگانی که پس از عمل در شرایط مناسبی به سر می‌برد، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مدتی پیش در قسمت سینه احساس سوختگی می‌کردم که پس از مدتی به بیمارستان شهر بستک مراجعه و اعلام کردن که مشکل قلبی دارم.

مظفری بابیان اینکه سریع به شهر بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدم، تصریح کرد: در اعزام به بندرعباس تحت نظر دکتر بلند قرار گرفتم و مشخص شد که دو رگ قلبم دچار گرفتگی شده است که با تلاش دکتر و پرستاران این رگ‌ها باز و در حال حاضر در شرایط مناسبی به سر می‌برم.

این داور شناخته‌شده در خصوص تصادف سال ۸۵ و وضعیت جسمی‌اش پس از ۱۰ سال، خاطرنشان کرد: باوجود تمامی سختی‌ها و مشکلات سه ماه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری و مزاحم پزشکان و پرستاران زحمتکش و دلسوز این بیمارستان بود و سپاسگزار تمامی آن‌ها هستم که برای بهبود حالم و کسب سلامتی مجدد تلاش زیادی کردند.

پس از گذشت ماه‌ها از تصادف رسول مظفری داور خوب هرمزگانی چند باشگاه بخشی از هزینه‌های درمانی این داور را پرداخت کردند. در حاشیه دیدار فجر سپاسی و برق شیراز مراسم گل‌ریزانی برای مظفری برگزار شد. پیش از شروع این دیدار مظفری لباس قضاوت پوشید و پس از ماه‌ها در مستطیل سبز حاضر شد،او دور زمین گردانده شد و با تشویق بدون وقفه تماشاگران شیرازی اشک شوق بر گونه‌های او جاری شد. بعد از تیم‌های شیرازی که به‌رسم مهمان‌نوازی این مراسم را ترتیب داده بودند .نوبت به باشگاه استیل آذین رسید.باشگاه استیل آذین هم برای کمک به مظفری در دیداری تدارکاتی به مصاف منتخب کرج رفت و مراسم گل‌ریزانی را در کرج برگزار کرد عواید این دیدار برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی مظفری بود. تیم مس کرمان نیز با این استدلال که مظفری هنگام بازگشت از کرمان دچار حادثه شده بود مبلغی را به درمان این داور اختصاص داد.

مظفری در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه دراین‌بین چه کمکی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و استان هرمزگان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: هیچ کمکی از سوی مسئولان کشوری و استانی نصیبم نشد و تنها لطف مسعود عنایت رئیس وقت کمیته داوران کشور و برگزاری گل‌ریزان در شهر کرج و همچنین کمک چند باشگاه و دوستانم شامل حالم شد.

وی اضافه کرد: در این خصوص حتی از طریق ایمیل شکایتم را به وزیر وقت ورزش و جوانان ارسال کردم که آن‌ها همان کمک گل‌ریزان کرج را به نفع خود صورت‌جلسه و آن را به نام کمک‌های خود ثبت کردند!

این داور هرمزگانی با انتقاد از اینکه باوجود ابلاغ مسابقات کشوری هیچ کمکی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نشد، اظهار کرد: مسئولان استان هم کمکی نکردند و تنها دوستان نظیر آقایان رئیسی، کناری، صفا و قادری همواره در تمامی مشکلات کنارم بودند.

مظفری بابیان اینکه دارای سه فرزند است، افزود: پسر بزرگم علی‌رغم قبولی در پنج کد رشته دانشگاه فرهنگیان بنا به دلایلی نامعلوم او را قبول نکردند و در حال حاضر در دانشگاه زاهدان مشغول تحصیل است، دخترم در مقطع پیش‌دانشگاهی و دیگر پسرم در مقطع سوم دبیرستان تحصیل می‌کند.

***وعده‌های مسئولان هیچ‌گاه رنگ و بویی عملی به خود نگرفت

برادر این داور هرمزگان گفت: حقوق یک ماه محمد رسول کفاف یک سفر رفت‌وبرگشتش به شیراز برای معالجه به شیراز هم نمی‌دهد چه برسد برای گذران زندگی‌اش!

طاهر مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از استان هرمزگان که آغاز کنیم، آن‌طور که باید کمکی به برادرم نشد و تنها لطف دوستانش در عرصه داوری شامل حالش شد وگرنه از مسئولان استان نه انتظاری داشتیم نه کمکی شد.

این داور درجه‌یک کشوری با اشاره به اینکه متأسفانه وعده‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و دستگاه ورزش کشور و استان هم که هیچ‌گاه رنگ و بویی عملی به خود نگرفت، خاطرنشان کرد: در سال ۸۵ با شرایط سخت و با نصب چادر در محوطه بیمارستان سه ماه تنها دست به دعا بودیم تا بار دیگر محمد رسول از حالت کما خارج شود که با لطف خداوند و دعای دوستانش این امر محقق شد.

وی اضافه کرد: در این مدت هیچ‌کس از مسئولین کشور و استان نه‌تنها یادی بلکه حتی یک پیامک هم برای احوالپرسی هم ارسال نکردند، افزود: محمد رسول کارمند آموزش‌وپرورش است اما حقوق یک ماهش کفاف یک سفر رفت‌وبرگشتش به شیراز برای معالجه به شیراز هم نمی‌دهد چه برسد برای گذران زندگی‌اش!

مظفری در پایان گفت: برادرم شش ماهی یک‌بار باید به شیراز سفر کند زیرا تحت نظر متخصص غدد دکتر عمرانی است.

*** هیچ‌گونه حمایتی از مظفری نشد

رئیس کمیته داوران استان هرمزگان گفت: در بازگشت از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور سال ۸۵ بود که این اتفاق ناگوار رخ داد و تنها با نگاه ویژه خداوند بار دیگر محمد رسول مظفری را در کنار خود می‌بینیم.

محمود رئیسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متأسفانه شب حادثه همراه با باران شدید بود و این عامل سبب شده بود تا آمبولانس با سختی‌های زیاد بتواند مظفری را به بیمارستان بیاورد و در این خصوص بسیار پیگیری کردیم.

وی بابیان اینکه انتظار داشتیم چون در مسابقات کشوری این اتفاق رخ‌داده بود مسئولان فدراسیون فوتبال کشور عنایت ویژه‌ای داشته باشند، اضافه کرد: اما جز آقای عنایت کسی از مسئولان فدراسیون حتی حالی هم از این داور نپرسیدند و حتی هیچ‌گونه حمایتی هم از مظفری نکردند همان‌طور که پس‌ازاین حادثه برای داوران دیگر هم‌چنین اتفاقی رخ داد اما بازهم توجهی نشد.

رئیسی در پایان ابراز امیدواری کرد پس از دیدن این گفت‌وگو امیدوارم کمی مسئولان کشور استان به خود بیایند و کمکی درخور شأن این داور انجام دهند.

تهیه و تنظیم از امیرحسین طالبی، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *