اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت

پس از فاجعه آتش سوزی های سریالی نوت ۷ سامسونگ،در دوران جالبی در حوزه گوشی های هوشمند زندگی می کنیم چرا که نوت ۷ در اینزمینه تنها نیست.

باز خبر, کلیک، در روزگاری که دارندگان سایر گوشی ها به گلکسی نوت ۷ اشاره می کردند و با تمسخر آتش سوزی های مکرر این گوشی را به سخره می گرفتند خبر می رسد که رقیب بزرگ سامسونگ اپل نیز دچار این اپیدمی شده و گوشی های تازه رونمایی شده آیفون ۷ یکی پس از دیگری در حال منفجر شدن هستند. در آیفون ۷ یک ایراد نهفته وجود دارد که با آشکار شدن چهره زشت این گوشی احتمالا نظر افکار عمومی نسبت به این گوشی نیز تغییر کند.

مهم نیست که طرفدار آیفون و اپل باشید یا خیر اینکه گوشی این برند معروف نیز منفجر شود موضوع عجیبی است.

خبر می رسد که روزی یکی از کاربران آیفون برای تفریح با ماشین خود به سمت ساحل دریا  رفت و آیفونی که هفت روز از خرید آن بیشتر نمی گذشت را در ماشین و در زیر لباس های خود قرار داد و به سراغ تفریح خود رفت. اما در برگشت با دود غلیطی که از ماشینش بلند می شد مواجه شد و با نزدیک شدن متوجه شد  فضای داخلی ماشین را به شدت در حال سوختن است و پس از متوجه شدن ماجرا و علت آتش سوزی در همان جا خودش را ملامت کرد که چرا آیفون ۷ خود را در ماشین گذاشته و …

این کاربر در اظهارات خود اعلام کرد که در طول یک هفته گذشته آیفونش به هیچ وجه ضربه نخورده و یا از جایی نیفتاده بود و تنها یک کاور برای شارژ آن برایش خریده است. پس از این ماجرا اپل از این اتفاق مطلع شد و در حال بررسی علت انفجار آیفون ۷ است و از هرگونه اظهار نظر بیشتری خودداری کرده است.

مطمئنا آیفون ۷ منفجر شده در داخل ماشین در معرض نور مستقیم آفتاب نبوده چرا که یک لباس بر روی ان قرار داشته  و این مورد نمی تواند علت آتش گرفتن آن باشد.

این دومین باری است که پس از رونمایی از ایفون ۷ خبر آتش گرفتن آن را می شنویم. در بار اول علت آتش سوزی ضربه خوردن آیفون اعلام شد که باعث شده بود باتری گوشی منفجر شود.اما هنوز برای آتش گیری دومین آیفون علتی عنوان نشده است. باید به انتظار نشست و منتظر اعلام نتیجه مذاکرات ماند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *