ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وداع جامعه مطبوعاتی با روزنامه‌نگاری شریف

دکتر مجید رضائیان از روزنامه نگاران پیشکسوت کشورمان در این مراسم در سخنانی گفت: «تصویرگرایی در قلم مرحوم رستمی عالی بود. او بسیار منصف بود و این انصاف در نوشتن بسیار کم دیده می‌شود که او داری این ویژگی بود.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد محمدرضا رستمی، دبیر سابق سرویس فرهنگی خبرگزاری خبرآنلاین و خبرنگار با سابقه حوزه هنر، ادبیات و سینما در امامزاده عبدالله اسدآباد همدان با حضور جمع گسترده‌ای از دوستان، همکاران و اهالی شهر برگزار شد.

دکتر مجید رضائیان از روزنامه نگاران پیشکسوت کشورمان در این مراسم در سخنانی گفت: «تصویرگرایی در قلم مرحوم رستمی عالی بود. او بسیار منصف بود و این انصاف در نوشتن بسیار کم دیده می‌شود که او داری این ویژگی بود. من به عنوان سردبیرش می‌توانم بگویم بسیار ناب بود نوشته‌اش کم از شعر و داستان نداشت.»

او افزود: «رضا رستمی هر چند دارای دیدگاه بود و زاویه نگاه داشت اما روزنامه‌نگار منصفی بود و این انصاف را همیشه حفظ می‌کرد.»

رضائیان با انتقاد از برخی رفتارهایی که با رضا رستمی در این اواخر شده بود، افزود: «رضا رستمی در ماه‌های اخیر خون‌دل‌های بسیاری خورد اما هرگز این رفتارها را فاش نکرد. او روزنامه‌نگاری شریف و بی‌ریا بود و با رفتن وی جامعه مطبوعاتی بسیار آسیب دید و امروز من نمی‌دانم باید به چه کسی تسلیت بگویم.»

این مدرس روزنامه‌نگاری که بسیار متاثر شده بود، گفت: «شنیدم دوستانش قصد دارند داستان‌ها و اشعار وی را منتشر کنند. این کاری خوب است و من از آنان تقدیر می‌کنم، البته بهتر می‌شود اگر گزارش‌ها، مطالب و مقاله‌های رضا رستمی نیز منتشر شوند زیرا ارزش آنها کمتر از شعرها و داستان‌هایش نیست.»

در ادامه مراسم خاکسپاری این نویسنده و روزنامه نگار، الهه خسروی یگانه، همسر آن مرحوم نیز به بیان جملاتی پرداخت. خسروی که خود روزنامه نگار است، ضمن تشکر از دکتر صالحی، دکتر انتظامی، حجت الله ایوبی و دکتر تابش گفت: «امروز کسی را زیر خاک کردیم که اسوه شرف و آزادگی بود. نمونه حریت بود. پاره تن من بود. او را برگرداندم اینجا چون اینجا را دوست داشت. جناب محمدرضا رستمی بزرگترین آدمی بود که دیدم. غصه فرهنگ را خورد، غم همه مردم را داشت، به خاطر خونی که در جگرش شد، حرمت این خاک را نگه داشت.»

همسر زنده یاد رستمی با بیان اینکه همسرش عاشق سعدی بود این شعر را قرائت کرد: «ای یار جفا کرده پیوند بریده! /  این بود وفا داری و عهد تو ندیده»

در ادامه این مراسم همچنین پیام‌های تسلیت مدیران فرهنگی و سیاسی کشور و استان همدان قرائت شد.

لازم به ذکر است مراسم یادبود زنده‌یاد محمدرضا رستمی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ امروز (جمعه ۳۰ مهر) در مسجد شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *