آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رشته بدمنیتون ساحلی در سواحل خلیج فارس راه اندازی شد

برای نخستین بار در سطح جهان، رشته بدمینتون ساحلی در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس راه‌اندازی شد.

بازخبر ،برای نخستین بار در سطح جهان، رشته بدمینتون ساحلی در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس راه‌اندازی شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان هرمزگان بابیان اینکه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برای نخستین بار بدمینتون ساحلی را در بندرعباس آغاز کردیم، تصریح کرد: این رشته ورزشی در بدمینتون جهان جدید است و ایده‌ای نوین برای گسترش این رشته ورزشی مهیج است.

مصطفی خادم با ابراز امیدواری از برگزاری این مسابقات به‌صورت کشوری، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با حمایت سایر استان‌ها و فدراسیون بدمینتون این رشته ورزشی جدید را در سراسر کشور راه‌اندازی و یک دوره مسابقات کشوری برگزار کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به دلیل جدید بودن این رشته در سطح جهانی به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی آن هستیم، خاطرنشان کرد: بندرعباس باوجود داشتن مجموعه ورزشی استاندار ساحلی غدیر آمادگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را داراست.

خادم بابیان اینکه یکسری قوانین و مقررات خاص و تغییراتی در زمین ایجادشده است، اضافه کرد: این تغییرات برای افزایش جذابیت در بازی و جذب تماشاگر بوده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم این رشته ورزشی را بانام هرمزگان در سطح بدمینتون جهان ثبت کنیم، اظهار کرد: در این زمینه همکاری  تعامل اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و فدراسیون بدمینتون را می‌طلبد که امیدوارم این امر محقق شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *