آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

گزینه‌های اصولگرایان برای۳وزارتخانه /حاج‌بابایی، حداد، خاموشی، صفارهرندی و غفوری‌فرد

۲۴در حالی که گمانه‌زنی برای جایگزینی وزیران ارشاد، ورزش و آموزش وپرورش در رسانه‌ها مطرح است،گفته می‌شود اصولگرایان نیز دست به تحرکاتی برای معرفی پیشنهادات خود به دولت زده‌اند.

 باز خبر,بر اساس شنیده ها حاجی بابایی گزینه نخست اصولگرایان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است. این در حالی است که او در دوران تصدی این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد نشان داد از جایگاه و محبوبیت نزد فرهنگیان برخوردار نیست.

همچنین گفته می شود برخی از اصولگرایان مایلند غلامعلی حدادعادل را به عنوان وزیر پیشنهاد کنند. حدادعادل سالها معاون وزیرآموزش وپرورش بوده و در اوایل دولت روحانی شایع شد که اگر رئیس جمهور از وی بخواهد در این وزارتخانه مشغول شود، آن را رد نمی کند.

از سوی دیگر برای وزارت ارشاد،هر چند اصولگرایان به گزینه صفارهرندی فکر می کنند، اما در محافل سیاسی،نامی از سیدمحمدحسینی وزیر ارشاد دولت دهم به میان نمی آید. با این حال سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از گزینه های قابل ارائه به رئیس جمهور است. چندماه پیش در برخی محافل سیاسی، از او به عنوان گزینه تولیت آستان قدس نام می بردند، اما حکم رهبرمعظم انقلاب برای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صادر شد.

در مورد وزارت ورزش، اصولگرایان تقریبا گزینه ای جز غفوری فرد برای معرفی ندارند،هر چند او مطلوب بخشی از این جناح نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *