اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آیان نامه عذرخواهی را قبول کرد/نیازی نیست انوشیروانی و سلیمی به مالزی بروند

فدراسیون جهانی با نامه عذرخواهی فدراسیون وزنه برداری ایران موافق کرد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز شنبه علی مرادی با در دست داشتن نامه ای راهی مالزی شد تا پاسخ اظهارات مسئولان فدراسیون جهانی را بدهد.پس از اتفاقاتی که در المپیک افتاد آیان و سایر دوستانش در فدراسیون جهانی خواستار عذرخواهی رسمی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی از مسئولان مربوطه شده بودند.

به عقیده آنها رفتار آنها در المپیک مصداق بارز بی نظمی بود و به همین دلیل آنها باید به صورت رسمی از فدراسیون جهانی عذر خواهی کنند.این اتفاق در حالی افتاده که شایعه شده بود اگر فدراسیون جهانی به نامه عذرخواهی سرمربی و ملی پوش سنگین وزن ایران اکتفا نکند این دو نفر مجبور هستند که حضوری راهی مالزی شوند.

با این حال صبح امروز خبر رسید که با رایزنی های صورت گرفته و پس از برگزاری جلسه بین علی مرادی و تاماش آیان،آنها به همان نامه امضاء شده اکتفا کرده و دیگر نیازی نیست که انوشیروانی و سلیمی راهی مالزی شوند.

رضا عباسپور مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری با تایید این خبر گفت:« خدا را شکر با دیپلماسی که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پیش گرفت این مشکل حل شد تا دیگر نیای به حضور رسمی انوشیروانی و سلیمی در مالزی نباشد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *