ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وزیر دولت نهم: کاندیدای اصولگرایان شانس بالایی برای رای‌آوری دارد /به دنبال شکستن رای روحانی نیستیم

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: اصولگرایان نیروهای بسیاری برای کاندیداتوری داریم که میزان رای آوری‌شان زیاد است، هدف ما پیروزی در انتخابات است نه شکستن رای روحانی.

 ّباز خبر,محمد مهدی زاهدی در پاسخ به این سوال که گفته می شود اصولگرایان در انتخابات ۹۶ با مطرح کردن کاندیدای خود قصد شکستن رای روحانی را دارند به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من واژه اصولگرایی را خیلی نمی پسندم و معتقدم این جریان طرفدار نظام ،ارزشهای  والای اسلامی و انقلاب است و حتما این جریان کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری دارد  که برای رای اوردن نیز شانس بالایی دارد.

وی اظهار داشت: ما برای این در عرصه انتخابات حضور پیدا می کنیم که بتوانیم نتیجه انتخابات را به نفع جریان ارزشی و ولایتمدار در کشور رقم بزنیم.

وزیر دولت احمدی نژاد گفت: قطعا این ظرفیت در جریان اصولگرایی وجود دارد، اصولگرایان به تعداد زیادی نامزد دارند که توانایی حضور و رقابت در عرصه انتخابات را نیز دارند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اگر مقایسه کنیم می بینیم ما در حال حاضر افرادی را داریم که نسبت به آقای روحانی یا احمدی نژاد که توانستند رییس جمهور شوند سابقه اجرایی قویتر و کارایی بالاتر دارند. آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ دوسال شهردار تهران بودند اما ما الان کسانی را داریم که به مراتب در مرحله اجرایی از ان زمان احمدی نژاد و روحانی قویتر هستند.

وی با بیان اینکه اصولگراها نیروهای بسیاری برای کاندیداتوری دارند که میزان رای آوریشان نیز زیاد است گفت: هدف ما پیروزی در انتخابات و نه شکستن رای روحانی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *