ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندهی انتظامی هرمزگان:

۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبرداد.

بازخبر ، فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبرداد.

سردار عزیزاله ملکی اظهارداشت: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اقدامات سریع اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی در مرداد ماه امسال موفق شدند ۳۲۰ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف و همچنین یک باند قاچاق کالا را شناسایی کنند.

وی بیان‌داشت: ماموران استان در یک ماهه گذشته ۲۵ میلیون و ۲۷۷ هزار نخ سیگار ، ۲۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی ، ۲۱ هزار عدد لوازم آرایشی، ۷۱ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت، ۱۲۳ تن برنج، ۱۳۹ هزارو ۲۱۲ ثوب البسه و پوشاک، ۹ هزار متر پارچه، ۴۰۰ کیلو چای، ۱۰ هزار و ۷۳۰دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۲ هزار و ۵۳۹ قطعه قطعات خودرویی قاچاق کشف کردند.

فرماندهی انتظامی هرمزگان در ادامه ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق کشف شده  در مردادماه امسال را ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح‌کرد: در مدت یاد شده هفت پرونده بالای یکصد میلیون تومان ، ۴۴۸ پرونده زیر صد میلیون تومان، جمعا ۴۵۵ پرونده  تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود:کالاهای قاچاق به لحاظ فرهنگی، تأثیر مخربی بر الگوی مصرف جامعه به جای می‌گذارد و ماهیت اغلب این گونه کالاها که عمدتاً غیر ضروری است جامعه را به سوی تفنن طلبی و تجمل‌گرایی سوق می‌دهد و هنگامی که کالاهای لوکس با قیمت ارزان وارد کشور می‌شود، بالطبع مصرف این گونه کالاها افزایش می‌یابد از این رو الگوی مصرف، به ویژه برای قشر مرفه جامعه که قدرت خرید بیشتری دارند به سوی استفاده از کالاهای لوکس و مصرفی می گراید و آثار منفی فرهنگی بر جامعه می‌گذارد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *