ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پیشنهادهای جدید اروپایی برای دژاگه و انصاری‌فرد

مدیر برنامه‌های اشکان دژاگه و کریم انصاری فرد توضیحاتی را درباره وضعیت این دو بازیکن و پیشنهاداتشان از تیم‌های دیگر را ارائه کرد.

 باز خبر,به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از درخشش کریم انصاری‌فرد در پانیونیوس یونان و گل‌های تاثیرگذاری که برای این تیم در طول یک سال و نیم گذشته برای این تیم به ثمر رسانده، رسانه‌های یونانی خبر از علاقمندی چند تیم مختلف از جمله المپیاکوس یونان دادند.

همچنین پس از فسخ قرارداد اشکان دژاگه با العربی قطر این بازیکن در حال‌ حاضر بازیکن آزاد است و برخی از رسانه‌ها نیز از بازگشت هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به لیگ برتر انگلیس خبر دادند.

در همین رابطه محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های انصاری فرد و دژاگه توضیحاتی را به ایسنا، ارائه کرد.

او درباره احتمال بازگشت دژاگه به لیگ برتر جزیره، گفت‌: فعلا چنین پیشنهادی به دست ما نرسیده است و این خبر صرفا  گمانه زنی رسانه‌ها است، اما ما پیشنهادات دژاگه را بررسی می‌کنیم و بهترین پیشنهاد را انتخاب خواهیم  کرد.

مدیر برنامه این دو بازیکن درباره پیشنهاد المپیاکوس برای جذب انصاری فرد نیز تاکید کرد: کریم در یکی، دو سال گذشته بسیار خوب ظاهر شده است و توانسته گل‌های تاثیرگذاری را برای پانیونیوس به ثمر برساند. پس از درخشش او پیشنهاداتی به دست ما رسیده، اما برای انتقال کریم از پانیونیوس به تیم دیگری باید ابتدا با تیم فعلی‌اش مذاکره کنیم و رضایت مسئولان پانیونیوس را جلب کنیم. البته کریم نه از  المپیاکوس،‌ بلکه از چند تیم دیگر پیشنهاداتی داشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *