آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دسینه : آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما بندرعباس

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس گفت: این دانشکده از بین دارندگان دیپلم نظام قدیم و جدید، هنرستان و دبیرستان در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های فنی و مهندسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

بازخبر ،مهدی دسینه در خصوص ثبت نام داوطلبان اظهار داشت:  تمامی فارغ‌التحصیلان دارای مدرک دیپلم در تمامی رشته‌های نظری (ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی)، فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org و انتخاب لینک کاردانی پیوسته بنام دانشکده فنی سما و همچنین لینک کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بنام دانشگاه آزاد بندرعباس، بدون آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و پس از ثبت نام و دریافت رسید به دانشکده جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی دارندگان مدرک دیپلم در هر گرایش می‌توانند رشته مورد نظر را بدون توجه به نوع و گرایش دیپلم خود انتخاب نمایند و تمام داوطلبان و علاقمندان به ادامه تحصیل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت دانشکده سمای بندرعباس به نشانی www.iaubasama.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۷۲۸۱۹۰۸۷-۳۳۷۳۷۰۸۳ -۸ تماس حاصل نمایند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس با توجه به امکانات تحصیلی مطلوب در دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس خاطرنشان کرد: این دانشکده با دارا بودن امکاناتی همچون مجموعه‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه، سایت‌های کامپیوتری و آمفی تئاتر و همچنین وجود ‌اساتید مجرب و صاحب‌نظر دانشکده را به محیط بسیار مناسبی برای تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است.

دسینه تاکید کرد: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما مراکز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در رشته‌های مختلف فنی عهده‌دار تربیت نیروی مهارت‌محور مورد نیاز صنعت هستند و مدرک رسمی دانشگاه آزاد اسلامی به فارغ‌التحصیلان آن اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس با بیش از ۴ هزار دانشجو به‌عنوان بزرگترین دانشکده فنی و حرفه‌ای در استان هرمزگان و در بین دانشکده‌های فنی سما دارای رتبه دوم در کشور است که در همین راستا در سال گذشته این دانشکده از واحد متوسط به واحد بزرگ ارتقا یافته است.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما در بندرعباس یادآور شد: عملیات اجرایی فاز ۳ دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس در زمینی به متراژ ۵ هزار متر مربع در سال جاری آغاز خواهد شد که این امر می‌تواند تحولی بزرگ در توسعه و ایجاد رشته‌های جدید مهارت در شهر بندرعباس ایجاد نماید.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *