اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در جشنواره شهید رجایی؛

سازمان بهزیستی کشور رتبه برتر ارزیابی عملکرد را کسب کرد

سازمان بهزیستی کشور در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر دستگاه براساس ارزیابی عملکرد را کسب کرد.

بازخبر /  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی، انوشیروان محسنی بندپی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با انتخاب بهزیستی در ارزیابی عملکرد به‌عنوان سازمان برتر در جشنواره شهید رجایی، پیام قدردانی و تبریک صادر کردند؛ متن پیامها در ادامه آمده است:

متن پیام قدردانی حجت‌الاسلام حسن روحانی:

«در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن سازمان در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در محور سلامت اداری جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۵، تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

متن پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور:

«همکاران ارجمند، نامگذاری ایام به مناسبت‌های خاص فرصتی برای تجلیل از دست‌اندرکاران مرتبط با آن مناسبت می‌باشد، یکی از این مناسبت‌ها، هفته دولت بوده که از جمله برنامه‌های آن برگزاری جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی دقیق و به‌موقع به ارباب رجوع، شفافیت و ارتقای شاخص‌های سلامت اداری، ارزیابی و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق عطا کرد تا بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان بهزیستی کشور به عنوان سازمان برتر انتخاب و مفتخر به دریافت لوح سپاس از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران شود؛ این موفقیت را به همه همکاران معزز و پرتلاش سازمان (اعم از حوزه‌های ستادی و اجرایی از نزدیکترین تا دورترین نقطه جغرافیایی)در سراسر کشور تبریک گفته و مراتب سپاس خود را از این طریق اعلام می‌دارم. توفیق،  عزت و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *