ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

فاز اول فولاد کاوه جنوب کیش رسما به بهره‌برداری می‌رسد

فاز اول پروژه فولادسازی شرکت کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ تن فولاد در سال و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری روز سه شنبه(۲۷ مهر) به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

باز خبر,فاز اول پروژه فولادسازی شرکت کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید یک‌میلیون و ۲۰۰ تن فولاد در سال و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری روز سه شنبه(۲۷ مهر) به‌صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس در این خصوص در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای برنامه توسعه اقتصادی کشور، پس از تحقیق و مطالعات  کارشناسی  دقیق و جانمایی هوشمندانه با در نظر داشتن مزایای نسبی تولید فولاد در مواردی از قبیل تأمین مواد اولیه، انرژی و نیروی انسانی، دسترسی به منابع آب و خطوط ریلی و …. و همچنین بر اساس رسالت و مأموریت‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی، مجتمع فولاد کاوه جنوب (کیش) در زمینی به مساحت ۱۷۰ هکتار در فاصله ۲۲ کیلومتری شهر بندرعباس و در مجاورت خلیج‌فارس  ایجاد شد.

سید محمد اتابک ایجاد مجتمع عظیم فولاد کاوه جنوب کیش را یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه صنایع مادر بر اساس رسالت محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی  در منطقه جنوب کشور معرفی کرد و افزود: این مجتمع، تولید مستمر و پایدار با به‌کارگیری فناوری روز به‌منظور حضور در جمع ۳ تولیدکننده برتر کشور درزمینهٔ فولاد، ایجاد واحدهای پائین‌دستی و بالادستی فولاد خام به‌نحوی‌که زنجیره کامل تولید فولاد از چرخه معدن تا مقاطع فولادی تحقق یابد، اشتغال‌زایی با به‌کارگیری منابع انسانی لازم و ایجاد زمینه رشد و توانمندی آن‌ها  و نقش‌آفرینی در محرومیت‌زدایی جنوب کشور از اهداف راهبردی را در کسب‌وکار  دنبال می‌کند.

این مقام مسئول مهم‌ترین پروژه‌های تکمیل‌شده مجتمع فولاد جنوب کیش را، دو واحد آهن اسفنجی به ظرفیت تجمیعی یک‌میلیون و ۸۵۶ هزار تن در سال، ایستگاه گاز به ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت، خط انتقال فشارقوی و پست برق ۲۳۰/۳۳ کیلوولت، تأسیس و انتقال آب از دریا به ظرفیت روزانه ۱۵ هزار مترمکعب، فولادسازی فاز ۱ به ظرفیت یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تن در سال، نام برد.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت گفت: فولادسازی فاز ۲ به ظرفیت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال گندله‌سازی به ظرفیت پنج میلیون تن در سال، آب‌شیرین‌کن به ظرفیت روزانه ۴۰ هزار مترمکعب، اتصال به شبکه راه‌آهن سراسری از اقدامات مهم این مجتمع است.

به گزارش ایسنا، همچنین در سفر معاون اول رئیس‌جمهور کشتی اقیانوس‌پیمایی کاشان که توسط متخصصان داخلی در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ساخته‌شده تحویل شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران می‌شود و عملیات انتقال سکوی گازی فاز ۱۷ پارس جنوبی نیز که در این مجتمع ساخته‌شده است آغاز خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *