ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ریاضی : هیچ مشکل امنیتی در میناب وجود ندارد/ دستگاه‌ها پیگیر شناسایی عامل شایعه حمله انتحاری هستند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میناب گفت: هیچ اقدام انتحاری در این شهرستان صورت نگرفته و میناب در نهایت امنیت و آرامش قرار دارد.

باز خبر,محمد ریاضی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان میناب در امنیت کامل بسر می‌برد و هیچ اقدام انتحاری در سطح این شهرستان صورت نگرفته و دستگاه‌های مسؤول پیگیر شناسایی عامل شایعه در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اقدام انتحاری در سطح شهرستان میناب صورت نگرفته و حتی هیچ قصدی برای این کار نیز در سطح این شهرستان و یا بخش‌ها و روستاهای هم‌جوار با آن وجود نداشته است، گفت: فردی که عامل این شایعه‌سازی بوده و موجب بروز نگرانی در میان مردم شده است، از سوی دستگاه‌های مسؤول پیگیری و با آن برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری میناب خاطرنشان کرد: شهرستان میناب از امنیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و انتظامی با دقت و درایت خاصی بر موضوعات امنیتی آن اشراف دارند و هیچ‌گونه اقدام انتحاری و یا اقدام به انجام آن در سطح شهرستان در روزهای اخیر صورت نگرفته است.

ریاضی از مردم نیز خواست تا به این‌گونه شایعات توجهی نداشته و عامل و یا عاملان شایعه‌سازی را طرد کرده و به نیروی انتظامی در این زمینه اطلاع دهند.

به گزارش فارس، در شب شام غریبان حسینی، فردی با حضور در برخی از هیأت‌های عزاداری میناب اقدام به شایعه‌سازی و ترساندن مردم نسبت به انجام اقدام انتحاری می‌کند که باعث بروز تأخیر در برگزاری مراسم شام غریبان در برخی از هیأت‌های این شهر و نگرانی مردم می‌شود.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *