آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مقتدا صدر با اردوغان درافتاد

“حضور نیروهای ارتش تو یک مسئله شنیع و غیر مجاز است پس بهتر است آنها محترمانه از موصل بیرون روند و گرنه طرد خواهند شد.”

باز خبر,به نقل از روزنامه رای الیوم، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق خطاب به اردوغان گفت که نظامیان خود را با حفظ شأنشان از عراق خارج کند و در غیر اینصورت به زور از خاک عراق بیرون خواهند شد.

مقتدی صدر در ادامه  خطاب به اردوغان گفت: حضور نیروهای ارتش تو یک مسئله شنیع و غیر مجاز است پس بهتر است آنها محترمانه از موصل بیرون روند و گرنه طرد خواهند شد.

رهبر جریان صدر ادامه داد: همه عراقی ها اتفاق نظر بر قبول نکردن حضور نظامیان ارتش ترکیه دارند و اردوغان را نصیحت می کنم که قبل از هر چیزی دولت خود را طبق معیارهای آزادی و دموکراسی پایگذاری کند و سپس کارهایی مثل دخالت نظامی در دیگر کشورها صورت دهد.

صدر ادامه داد:  ای اردوغان! اول مسلمانان ترکیه را از خطرها و ظلم و تهدید حمایت کن سپس ادعا کن می خواهی از مسلمانان عراق حمایت کنی. ما عراقی ها همه آماده حمایت از اهالی موصل هستیم. اگر هم منظورت از مسلمانان، داعشی ها هستند این نشان دهنده حمایت تو از  داعش است و بدین ترتیب حق داریم از تو شکایت کنیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *