اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جادری : تخصیص اعتبار از سوی رئیس‌جمهور برای رفع محرومیت در مناطق هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در دیداری که با رئیس‌جمهور داشتم مقرر شد تا برای اختصاص عوارض آلایندگی و تخصیص اعتبارات رفع محرومیت به هرمزگان پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

بازخبر ، استاندار هرمزگان ظهر امروز با رئیس‌جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به این استان را ارائه کرد.

جاسم جادری در خصوص این دیدار، بیان داشت: در دیدار با رئیس‌جمهور، گزارشی از اقدامات و پروژه‌های دولت تدبیر و امید در هرمزگان ارائه شد.

وی افزود: همچنین مسائل و مشکلات و محرومیت‌های شهرستان بشاگرد نیز در این دیدار مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

جادری تصریح کرد: ریاست‌جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف هرمزگان بر لزوم رفع مشکلات مناطق محروم استان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دیدار مقرر شد تا برای اختصاص عوارض آلایندگی و تخصیص اعتبارات رفع محرومیت به هرمزگان پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی‌شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری، شرکت‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان به‌منظور رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی جوانان تحصیل‌کرده تاکید کرد.

استاندار هرمزگان یادآور شد: رئیس‌جمهور همچنین دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر کرد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *