آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برقراری پرواز های ایر تاکسی جاسک – بندرعباس

نشست مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان با نمایندگان شرکت هواپیمایی پویا ایر در خصوص برقراری پرواز مسیر جاسک – بندرعباس و افزایش مسیر ابوموسی – بندرعباس برگزار شد.

بازخبر، نشست مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان با نمایندگان شرکت هواپیمایی پویا ایر در خصوص برقراری پرواز مسیر جاسک – بندرعباس و افزایش مسیر ابوموسی – بندرعباس  برگزار شد.
در این نشست راه کارهای برقراری تاکسی هوایی در مسیرهای کوتاه مورد بررسی قرار گرفت.
امانی بنی مدیر کل فرودگاه های هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت برقراری این گونه پروازها افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص برقراری پرواز جاسک ولبیک شرکت هواپیمایی پویا ایر نسبت به فرمایشات معظم له این طرح در راستای  کمک به محرومیت زدایی هرچه بیشتر با تمام توان در حال پیگیریست و ان شاالله این پروزه هدیه ای به مردم شریف استان خواهد بود.
وی گفت : در این امر مهم باید از شرکت هواپیمایی پویا تشکر کرد . چرا که بر قراری این پروازها در سطح استان قطعا  کاری جهادی خواهد بود
امانی بنی در ادامه جلسه با پر اهمیت خواندن برقراری پروازهای کوتاه برد در سطح استان افزود: با توجه به وعده داده شده در خصوص برقراری مسیر های جدید پروازی به زودی شاهد پروازهای کوتاه برد در مسیر های درون استانی خواهیم بود و امیدواریم این پروازها رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را در بر داشته باشد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *