چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
مدرس داوری فدراسیون فوتبال:

هرمزگان دارای ظرفیت بالایی در زمینه‌ داوری فوتبال است

مدرس داوری فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: هرمزگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌های داوری و مربیگری فوتبال است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

بازخبر،محسن ترکی امروز در حاشیه کلاس توجیهی و بازآموزی داوران جزیره قشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار کرد: کمیته داوران هیأت فوتبال هرمزگان از نیروهای جوان و نخبه‌ای برخوردار است که در آینده‌ای نه‌چندان دور در لیگ‌های معتبر فوتبال کشور سوت خواهند زد.

وی افزود: هرمزگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌های داوری و مربیگری فوتبال است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

مدرس داوری فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: داوران هرمزگانی به‌ ویژه جزیره قشم باید در بحث آمادگی جسمانی تلاش مضاعفی داشته باشند تا نمود بیشتری را در داوری کشور داشته باشند، چراکه بدن‌سازی و آمادگی جسمانی حرف اول را داوری فوتبال می‌زند و بایستی همانند یک بازیکن از آمادگی مناسب برخوردار باشند.

ترکی ادامه داد: داوران باید از نظر تحصیل هم در جایگاه عالیه قرار داشته باشند تا پیشرفت و رشد بیشتری در عملکرد خود نشان دهند.

وی عنوان کرد: آموزش یکی از ارکان مهم رشد و توسعه و ارتقا در تمامی عرصه‌های فعالیت جهان کنونی است و داور فوتبال باید به‌طور مداوم در معرض آموزش باشد تا از اشتباهات او در هنگام داوری کاسته شود.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فوتبال به‌عنوان پدیده‌ای مهم و فراتر از یک رشته ورزشی معمول است و در سال‌های اخیر دنیا را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است و به ورزشی تأثیرگذار در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطرح شده است.

ترکی خاطرنشان ساخت: هفته آینده برای قضاوت در مسابقات مقدماتی جام جهانی بین تیم‌های تایلند و ژاپن عازم کشور تایلند هستم و محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی‌نژاد و پیام حیدری سه تن از داورانی هستند که در این رقابت‌ها با بنده همکاری خواهند داشت.

به گزارش فارس، کلاس توجیهی و بازآموزی داوری فوتبال به مدرسی محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان با حضور ۳۰ نفر از داوران و کمک داوران استان هرمزگان به مدت یک روز در مرکز رشد سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *