آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
الهه راستگو:

دستگاه قضا رسیدگی به اموال ۳۱ عضو شورای شهر را در دستور کار قرار دهد

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازدستگاه قضا تقاضا دارم رسیدگی به اموال ۳۱ عضو شورا از پیش از عضویت در شورا تاکنون را دردستور کار خود قرار دهد.

بازخبر، رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازدستگاه قضا تقاضا دارم رسیدگی به اموال ۳۱ عضو شورا از پیش از عضویت در شورا تاکنون را دردستور کار خود قرار دهد.

الهه راستگو در جلسه امروز شورا و پس از پایان انتخابات هیئت رییسه اظهار کرد: امیدوارم در یک سال باقی مانده شورا همکاری، هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم مهمترین موضوع در دستور کار اعضاء باشد.

وی در ادامه به انتشار اخبار حاشیه‌ای و کذب در خصوص واگذاری املاک نجومی به برخی از اعضای شورا اشاره کرد و افزود: مطالب منتشر شده توسط برخی افراد در چند روز اخیر بازی کردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط بود که با تمسک به استفاده ناموزون، غیر اخلاقی، سیاسی کاری و عوام فریبانه از فضای مجازی توسط چند فرد فریب خورده و نادان صورت گرفت به گونه ای که می توان ادعا کرد یک عده کاسب و مساله دار و مزدور این شیوه را درپیش گرفتند.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  تاکید کرد: از دستگاه محترم قضا تقاضا ی رسیدگی به اینگونه رفتارهای غیر اخلاقی، عوام فریبانه و ناشی از بی تقوایی را داشته چراکه تداوم اینگونه رفتارها که بخشی از آن را در آستانه انتخابات هیئت رییسه شورا ی شهر شاهد بودیم اثرات سویی را قطعا در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خواهد داشت.

راستگو تقاضای دیگر خود را درخصوص رسیدگی به اموال و دارایی های ۳۱ عضو شورای شهر از پیش از وردو به شورا تا کنون عنوان کرد و گفت: مطمئنم این رسیدگی و اطلاع رسانی به مردم نشان خواهد داد که چه کسانی غارتگر اموال بیت المال بوده و به دنبال چه منافعی هستند.

وی اینگونه بی اخلاقی ها در شورا را جای بسی تاسف دانست و افزود: متاسفانه این سیاسی کاری ها امروز جایگزین رفع مشکلات مردم شده و لزوم چاره جویی برای آن ضروری است.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید دوباره بر اینکه امیدوارم در سال پایانی شورا همکاری، هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مورد توجه قرار گیرد نه بیان مسائل و موضوعات حاشیه‌ای افزود: متاسفانه برخی از اقدامات انجام گرفته در این دور از بازخورد مناسبی برای نظام برخوردار نبود.

راستگو خاطر نشان کرد:از افرادی که برای کمک به آن ور آب نادانسته و فریب خورده اقداماتی را به انجام رساندند می خواهم بنشیند و کمی تامل کنند و به فکر مردم بودن را جایگزین تفکر سیاسی و مغرضانه خود قراردهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *