ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کاپیتان کره‌جنوبی: مصمم به برد ایران در تهران هستیم

کی سئونگ یئونگ از انگیزه بالای کره ای ها برای برد برابر تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی سخن گفت.

 باز خبر,به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری یوهانپ، تیم ملی کره جنوبی دیروز در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی در قاره آسیا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر قطر به برتری برسد و اکنون خود را آماده دیدار با ایران خواهد کرد.

کی سونگ یونگ کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره دیدار با ایران گفت: مدت هاست در ایران پیروز نشده‌ایم ولی اگر به توانایی و مهارت بازیکنان کره نگاه کنید و آنها را در نظر بگیرید می فهمید که شانس بالایی برای برتری در این دیدار داریم. به خوبی می دانیم که برتری در این دیدار باعث خواهد شد تا تیم موقعیت خیلی خوبی در جدول رده بندی داشته باشد و به همین خاطر طوری برابر ایران بازی خواهیم کرد که گویی بازی آخر ما در گروه است.

این بازیکن در ادامه گفت: کاری به نتایج اخیر در بازی‌های قبل با ایران نداریم. در بازی‌های قبل یک گل در دقایق پایانی باعث شد تا تسلیم شویم ولی الان تیم شرایط بهتری دارد و تجربه زیادی کسب کرده است و اکنون مصمم هستیم تا نتیجه خوبی در ایران بگیریم و بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. البته بعد از بازی با قطر خیلی سخت است که در مدت کمی بتوانیم خودمان را آماده دیدار با ایران بکنیم. با این حال باید همه بدانیم که باخت در تهران خیلی برای ما بد خواهد بود و به هیچ وجه نباید شکست بخوریم.

کی سونگ یونگ در ۸۸ بازی ملی برای تیم ملی کره جنوبی توانسته ۱۰ گل به ثمر برساند.

او در پایان گفت: بازیکنان ایران بازی فیزیکی به نمایش می گذارند و از این حیث از قطری ها بهتر هستند و نباید به این فکر کنیم که اگر اخطار بگیریم چه شرایطی پیش خواهد آمد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *