چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

جادری : اموال منطقه آزاد قشم به بهای ناچیز به فروش نمی رسد/قصد دولت، خدمت به مردم است

استاندار هرمزگان گفت: باتدبیر مدیران منطقه آزاد قشم در دولت تدبیر و امید، اموال سازمان منطقه آزاد به کمترین ارزش به فروش نمی رسد و این درآمدها در آب‌رسانی، احداث بیمارستان و راه‌سازی و اسکله‌سازی هزینه می‌شود.

 باز خبر,استاندار هرمزگان گفت: باتدبیر مدیران منطقه آزاد قشم در دولت تدبیر و امید، اموال سازمان منطقه آزاد به کمترین ارزش به فروش نمی رسد و این درآمدها در آب‌رسانی، احداث بیمارستان و راه‌سازی و اسکله‌سازی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس در قشم، جاسم جادری روز گذشته(۱۵ مهر) در دیدار با شوراها و دهیاران بخش شهاب قشم بیان کرد: در سه دولت پس از انقلاب جمعاً ۵۳۶ میلیارد دلار درآمد نفتی کسب شد و این در حالی بود که درآمد نفتی دولت مهرورز به‌تنهایی ۵۸۷ میلیارد دلار بوده است.

وی بابیان اینکه۵۲ درصد درآمدهای نفتی دولت‌های پس از انقلاب در دستان دولت مهرورز بوده، افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون ۱۸ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته و به‌رغم تمامی مشکلات، محاصره اقتصادی و رشد اقتصادی منفی در ابتدا، تورم و بسیاری از مسائل دیگر، هم‌اکنون رشد اقتصادی کشور به چهار و چهاردهم درصد رسیده و امیدواریم این میزان تا پایان سال به پنج درصد افزایش یابد.

بهره‌مندی از آب آشامیدنی در قشم به ۴۵ درصد رسید

استاندار هرمزگان همچنین از افزایش شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی به ۴۵ درصد در قشم خبر داد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای رفاه مردم، از دغدغه‌های اصلی دولت است.

وی بابیان اینکه کشور در دولت اصلاحات به خودکفایی رسید، رسیدن دوباره کشور به مرز خودکفایی گندم در دولت تدبیر و امید را نشان از نگاه بلند نظرانه دولتمردان برای تأمین کالاهای استراتژیک کشور خواند.

خرید ۱۱ میلیون گندم و صادرات ۲۸۰ هزار تن از این محصول به خارج

جادری، با اشاره به خرید ۱۱ میلیون تن گندم از کشاورزان در سال جاری، اضافه کرد: ۲۸۰ هزار تن گندم مازاد نیز از کشور صادرشده که این مهم، گامی اساسی درراه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی همچنین ماجرای فیش‌های نجومی را برجسته‌سازی تخلفات اندک دانست و افزود: مخالفان وقتی چیزی برای ایراد گرفتن از دولت ندارند، سعی می‌کنند این مسائل را برجسته و اذهان عمومی را درگیر کنند.

۴۰۰ نفر از مدیران حقوق نامتعارف گرفته‌اند

استاندار هرمزگان گفت: از ۱۹۳ هزار مدیر در کشور تنها ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر حقوق نامتعارف دریافت کرده‌اند که عمده آن‌ها در بانک‌ها و بیمه‌ها بوده‌اند.

وی برخورد رئیس‌جمهور با حقوق‌های نامتعارف را گامی مهم در راستای اعتدال برشمرد و افزود: قصد دولت، خدمت به مردم است و با اصلاح قانون دریافت حقوق مسئولان دولتی، راه دریافت حقوق های نامتعارف برای مدیران بسته‌شده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *