آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شهرداری بندرعباس صدرنشین شد

تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس با پیروزی برابر فارسان چهارمحال و بختیاری با کسب ۹ امتیاز با صدرنشینی مرحله نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گروه جنوب را به پایان رساند.

باز خبر,به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، شب گذشته(۱۴ مهرماه) در روز سوم مسابقات مرحله نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در گروه جنوب تیم‌های شهرداری بندرعباس و چای ناطق لاهیجان برابر حریفانشان به برتری دست یافتند.

در این دیدارها تیم شهرداری بندرعباس موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد تیم فارسان چهارمحال و بختیاری عبور کند. در این دیدار برای شهرداری بندرعباس مهسا عرب(۶گل)، ملیحه نورالدینی(۴گل) و فاطمه معماری(۲گل) موفق به گلزنی شدند. در دیگر دیدار این روز تیم چای ناطق لاهیجان با نتیجه ۶ بر ۲ از سد تیم تیران اصفهان عبور کرد تا در پایان مرحله نخست تیم‌های شهرداری بندرعباس، چای ناطق لاهیجان و تیران اصفهان به ترتیب با کسب ۹، ۶ و ۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم و تیم فارسان چهارمحال و بختیاری بدون امتیاز در رده چهارم گروه جنوب قرار بگیرند.

در پایان این مرحله مهسا عرب بازیکن تیم شهرداری بندرعباس با به ثمر رساندن ۱۶ گل به‌عنوان خانم گل این مسابقات در صدر قرار گرفت.

نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه-۱۲ مهرماه:

تیران اصفهان ۹-۲ فارسان چهارمحال و بختیاری

شهرداری بندرعباس۱۳-۲ چای ناطق لاهیجان

سه‌شنبه-۱۳ مهرماه:

چای ناطق لاهیجان۴-۳ چهارمحال و بختیاری

شهرداری بندرعباس۱۳-۲ تیران اصفهان

چهارشنبه-۱۴ مهرماه:

تیران اصفهان۲- ۶چای ناطق لاهیجان

شهرداری بندرعباس۱۰- ۳چهارمحال و بختیاری

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *