اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش‌ مداح‌معروف‌ به‌بازی‌ایران‌وکره درتاسوعا

بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا در آزادی برگزار خواهد شد اما هنوز واکنش ها به این موضوع تمام نشده است.

 باز خبر,به گزارش تابناک ورزشی، حاج منصور ارضی، مداح مشهور، شب سوم محرم در مسجد ارگ در حین مداحی گفت: «بمیرند آنهایی که هر غلطی که بخواهند بر زبان جاری می‌کنند. از بس که حرام خورده‌اند، الان هم می‌خواهند شب تاسوعا جوان‌ها را بکشانند؛ میدان کربلا را رها کنید بیایید میدان بازی. »
وی ادامه داد: نقشه‌ها زیاد است، شما مردم باید بیدار باشید. شما هرکدام اعتراض کنید، آرام آرام می‌فهمند. دنبال درگیری هستند، اگر حزب‌الله خشمگین شود همه شان را نابود می‌کند.
این سخن حاج محمود ارضی پس از آن بر زبان آورده شد که علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس، به درخواست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مبنی‌بر برگزارنشدن بازی ایران و کره در روز تاسوعا، واکنش نشان داد.‌
پسندیدم(3)نپسندیدم(6)

1 نظر برای “واکنش‌ مداح‌معروف‌ به‌بازی‌ایران‌وکره درتاسوعا”

  1. نوکر امام حسین گفت:

    سلام بر امام حسین (ع) و یارانش. در مملکتی که رهبر فرزانه دارد ، رییس جمهور ، مجلس و قانون اساسی دارد یک مداح حق اظهار نظر ندارد و خوب است توانایی هایش را در مداحی به نمایش بگذارد( اگرچه با این اظهارات تا کنون باید دستگیر شده باشد)

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *