چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
پیش بازی ایران و ازبکستان:

یوزپلنگان به مصاف ازبک ها می روند

تیم ملی فوتبال ایران در چهار چوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز با تیم ملی ازبکستان دیدار می کند.

بازخبر /تیم ملی فوتبال ایران در چهار چوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز با تیم ملی ازبکستان دیدار می کند.
شاگردان کارلوس کی روش در سومین مسابقه خود برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عصر امروز در تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان صف آرایی می کنند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که دو تیم پیش از این در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم باهم هم گروه بودند که اتفاقا در آن دوره ایران در بازی رفت (در تاشکند) موفق شد با نتیجه یک بر صفر ازبکستان را شکست دهد، اما در بازی برگشت داستان به گونه ای دیگر بود و یوزپلنگان ایرانی با همان نتیجه بازی را به تیم ازبکستان واگذار کردند.

باخت مقابل ازبکستان از آخرین باخت های تیم ملی ایران مقابل حریفان آسیایی است که بیش از ۱۲۳۰ روز از این اتفاق می گذرد و در این مدت هیچ تیم آسیایی نتوانسته ایران را در ۹۰ اصلی و حتی ۱۲۰ دقیقه وقت اضافه شکست دهد.
دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که ایران در جایگاه نخست آسیا و ۳۷ جهان قرار دارد و ازبکستان تیم چهارم آسیا است که به تازگی با ۶ پله صعود در جایگاه ۴۹ فیفا ایستاده است.

شناخته شده ترین چهره تیم ازبکستان هم لوبانوف دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس است که حدود ۷ ماه در این تیم حضور داشت و سپس تابستان امسال به کشورش بازگشت، وی که با شماره ۱۶ از دروازه تیمش مراقبت می کند در دو بازی گذشته موفق شده کلین شیت کند و سنگرش را بسته نگه دارد. لوبا در مصاحبه های اخیرش اشاره کرده که دوست دارد ایران و ازبکستان باهم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کنند.

یوزپلنگان ایرانی که با انگیزه بالایی به تاشکند سفر کرده اند با با پیروزی مقابل ازبک ها این شانس را دارند که دوباره در صدر جدول مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه قرار بگیرند، ایران از دو بازی گذشته خود یک پیروزی مقابل قطر و یک تساوی مقابل چین کسب کرده و در جایگاه دوم قرار دارد، اما ازبکستان هر دو دیدار قبلی خود را با پیروزی مقابل تیم های سوریه و قطر پشت سر گذاشته و در حال حاضر صدر گروه را در اختیار دارد و برای برای حفظ این عنوان می جنگد.

ایران پس از این دیدار ۲۰ مهر به مصاف کره جنوبی می رود و ازبک ها هم در همان تاریخ مقابل چینی ها صف آرایی می کنند، بدون شک نتیجه این تقابل تاثیر بسیار زیادی در روحیه و جو بازی های بعدی این دو تیم خواهد داشت.
تیم های ایران و ازبکستان عصر امروز، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در تاشکند باهم مقابله می کنند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *