آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

این مرد به کار فوتبال هرمزگان می آید

انتخابات هیات فوتبال هرمزگان در حالی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد که عباس امینی زاده در رقابت با عبدالحمید دبیده با کسب ١٨رای توانست کرسی این هیات را بدست آورد.

بازخبر / انتخابات هیات فوتبال هرمزگان در حالی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد که عباس امینی زاده در رقابت با عبدالحمید دبیده با کسب ١٨رای توانست کرسی این هیات را بدست آورد.
پس ار برگزاری این انتخابات، عباس امینی زاده در شرایطی سکان هیات فوتبال استان را بدست می گیرد که این رشته ورزشی با چالشهای زیادی دست به گریبان است.
حمایت مالی دولت از فوتبال کم شده و علی رغم وجود مراکز تجاری، اقتصادی و صنعتی و بخش خصوصی در استان حمایت چندانی نه تنها از فوتبال که از ورزش نمی شود و تنها شهرداری بندرعباس است که با وجود کمی و کاستی های بودجه ای برای حفظ اعتبار استان در حد توان از ورزش حمایت می کند.

فوتبال و فوتبال ساحلی و فوتسال هر کدام مشکلات خاص خود را دارند. در طول چهار سال اخیر تیم فوتبال آلومنیوم هرمزگان که با صعود به لیگ برتر روح تازه ای به ورزش استان دمیده بود تا لیگ دو سقوط کرد. این تیم فوتبال شهرداری نیز پس سقوط به لیگ دو هنوز نتوانسته است به لیگ یک برگردد. فوتبال ساحلی نیز نیز چنین شرایطی دارد و البته تیم فوتسال بانوان که در لیگ برتر حضور داشت به علت حمایت نشدن تا آستانه انحلال پیش رفت و فوتسال آذرخش نیز در لیگبرتر با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم می کند. البته ضعف مدیریت در این بخش مزید بر علت شده تا هرمزگان به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور نرسد و نتواند هوادران مشتاق فوتبال را راضی نگه دارد.

با این حال عباس امینی زاده بعنوان یکی از فوتبالیست های قدیمی شهر بندرعباس با کوله باری از تجربه که از سمت های مختلف از جمله هیات فوتبال هرمزگان، مدیریت در آموزش و پرورش، فرمانداری بندرعباس و البته شهرداری بندرعباس در کارنامه دارد به این سمت انتخاب شد.
امروز قدرت چانه زنی و جایگاه افراد در کنار تجربه و تخصص در رسیدن به اهداف مورد نظر نه تنها در فوتبال بلکه در همه فعالیت ها جایگاه ویژه ای دارد که قطعا دلیل انتخاب امینی زاده توسط اعضای مجمع عمومی هیات فوتبال استان چیزی جز این نیست.

به نظر می رسد اعضای مجمع عمومی استان با این انتخاب به عنوان رییس هیات فوتبال استان به این نتیجه رسیده اند که این مرد به کار فوتبال می آید و امیدوارند جایگاه متزلزل فوتبال هرمزگان را بهبود بخشند گرچه تحقق این امر به آسانی و بدون همراهی پیشکسوتان و همه کسانی که در فوتبال هرمزگان خاک خورده هستند، میسر نخواهد شد.
نگاهی گذرا به تاریخچه اکثر انتخابهای هیات های ورزشی به این نتیجه میرسیم که معمولا بعد از هر انتخابی اعتراض و زیر سوال بردن انتخابات و رای گیری ها و مهندسی خواندن آن برای کسانی که عرصه را می بازند سابقه ای طولانی دارد و روش تازه ای نیست. اما در این شرایط بر همه روشن است که انتخاب عباس امینی زاده انتخابی بهتر و مناسب تری برای این رشته پرطرفدار بود.
در آخر ضمن آرزوی موفقیت برای فوتبال هرمزگان باید دانست که ایجاد فضای تفرقه و فرافکنی نه تنها دردی  از فوتبال را حل نمی کند بلکه اوضاع و شرایط را وخیم تر از پیش خواهد کرد.

مطمئنا کنار گذاشتن اختلافات و احساسات پس از انتخابات، دوری از حاشیه سازی و فرافکنی، فراهم کردن فضای همدلی و همکاری علاوه بر ایجاد انگیزه بیشتر در خدمت گزاران این عرصه، فوتبال استان را به دروازه موفقیت نزدیکتر خواهد کرد.

پسندیدم(13)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *